خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اقدامات بزرگی در استان در حال شکل‌گیری است، گفت: استان همدان از نظر شکل‌گیری توسعه جز استان‌های اول کشور است.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۸

اقدامات بزرگی در استان همدان در حال شکل‌گیری است/ لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعهبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا حاجی بابایی امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با بیان اینکه امروز  برگ دیگری از تاریخ استان همدان و توسعه استان کلید می‌خورد، اظهار کرد: امروز  با فصل جدیدی کار و توسعه در استان شروع می‌شود.

وی حضور مسئولین، مدیران، نمایندگان مجلس، ائمه جماعت و اصحاب رسانه در این مراسم را نشان از یک نگاه حرکت جمعی و ملی به کشور و به استان دانست و با اشاه به اظهارات رئیس جمهور که «دولت من دولت اعتدال است»، افزود: هیچ کس نباید خارج از آن مدعی باشد و همه باید همین مسیر را طی کنند و نباید چیزی به رئیس جمهور تحمیل کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرموده رهبری که دولت، مجلس، احزاب و قوه قضائیه و گروه‌ها باید همراه و یکپارچه با هم حر کت کنند، تصریح کرد: وضعیت کشور ویژه است و جای هیچ کشمکشی در کشور نیست و تنها باید به فکر خدمتگزاری به مردم و کار و تلاش بود.

وی با اشاره به حضور تمامی نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی آن را معنادار دانست و بیان کرد: معنای نخست این است که آقای نیکبخت برای استان زحمت کشیده و در طی این مدت برای استان  دلسوزی کردند ضمن اینکه این صحبت‌ها به این معنی نیست که ما نقد نداریم؛ وقتی یک مدیری خدمت می‌کند باید از او تقدیر کرد ضمن اینکه نیکبخت مدیر کار بلدی بود.

حاجی بابایی با بیان اینکه مهندس نیکبخت اهل تعامل و با تمام مسئولین مرتبط بود، گفت: تعامل به حدی بود که در تمام کارهایی که ما با آقای نیکبخت شروع کردیم به نتیجه دست یافتیم به طوری که فضای استان مناسب و هر روز وضع استان بهتر و حاشیه‌ها کمتر می‌شود و فضا برای کار در استان افزایش پیدا می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه امروز وضعیت اقتصادی کشور موجب شده مدیریت کار سخت و مشکل‌سازی باشد، بیان کرد: وضعیت اقتصادی امروز مشکل‌ساز است اما جای جای کشور صحبت از همدلی و وحدت و انسجام است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی  با تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات نیکبخت در مدت تصدی مسئولیت در عرصه‌های مختلف در استان همدان عنوان کرد: با همدلی و همکاری تمام شرایط را به سختی جلو بردیم و در استان توسعه و پیشرفت حاصل شد.

وی  با بیان اینکه استان همدان امسال در صدر اخبار ملی قرار گرفت، گفت: تمامی رویدادهای مهمی که امسال در همدان صورت گرفته استان را به جایی رسانده که امروز وقتی استاندار به سازمان و برنامه و بودجه می‌رود، این سازمان به این جمع‌بندی رسیده که   همدان به عنوان الگو و نماد گردشگری کشور شناخته شود و این کار بزرگی‌است که البته نقد هم هست اما کاری بوده که پایان یافته و همه زحمت و تلاش کردند که رضایتمندی هم است.

 حاجی بابایی با بیان اینکه امروز نیکبخت با حضور شاهرخی ادامه پیدا کرد، افزود: توانی که آقای نیکبخت داشت پشت سر آقای شاهرخی قرار می‌گیرد ضمن اینکه آقای شاهرخی مسئولیت سنگینی دارد.

وی با بیان اینکه استان همدان در تمام زمینه‌ها از شهادت تا تاریخ صاحب نام است، تاکید کرد: استان همدان با تمام ظرفیت خود را در کشور نشان می‌دهد، هرکسی که تمایل دارد باید در میدان کار کند که در همدان وحدت و یکدلی کارها را به پیش برده و در مسیر رشد توسعه قرار می‌گیرد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشار ه به وحدت و هم‌افزایی ایجاد شده بین مجمع نمایندگان و مسئولین ارشد استان گفت: تمام شهرستان ‌ها با هم‌ هم‌افزایی دارند و یکپارچه در مسیر توسعه حرکت می‌کنند به طوری که من در طول دوره‌های فعالیت نمایندگی تا امروز مجمع نمایندگانی به این شکل هماهنگ ندیدم و هیچ مشکلی با هم نداریم و همراه با هم در حرکت هستیم.

وی  با بیان اینکه توسعه هر شهرستان به معنای توسعه استان است، افزود: استان به شکلی شده که وقتی آجری روی آجری قرار می‌گیرد استان بالا می‌رود؛  یک استان را در کشور به من معرفی کنید که به اندازه همدان برای شبکه ریلی برنامه داشته باشد ضمن اینکه در مورد راه‌ها نیز اقدامات خوبی در حال انجام است.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه اقدامات بزرگی در استان در حال شکل‌گیری است، تصریح کرد: استان همدان از نظر شکل‌گیری توسعه جز استان‌های اول کشور است که حرکت شروع شده اما به فعلیت نرسیده که از مدیران می‌خواهیم کمک کنند و کنار هم بوده و منابع استان و ملی را در نظر بگیرند و با هم حرکت کنند.

وی با بیان اینکه وقتی ما روبه جلو حرکت می‌کنیم، به نیابت از استان حرکت می‌کنیم، یادآور شد: ما قدرت شما را در کشور رقم می‌زنیم و اگر کوچک‌ترین ضعفی در ما ایجاد شود در مردم استان ضعف ایجاد می‌شود و هر ضربه که در ما ایجاد شود در مردم نیز ایجاد خواهد شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه همه ما با هم وحدت داشته و یک رهبر داریم که همچون خورشید می‌درخشد، خاطرنشان کرد: همه باید پشت سر رهبری حرکت کنند و راهی هم جزء این نیست و خیری هم جزء این نیست.

وی با بیان اینکه دنیا و استکبار جهانی گردهم آمدند تا جمهوری اسلامی را تضعیف کنند، بر لزوم حفظ وحدت و انسجام در جامعه تاکید و بیان کرد: همه باید یکپارچه بوده و جمهوری اسلامی را تقویت کنیم ضمن اینکه امروز دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی برای ما اهمیت دارد و برای آن تلاش و کار خواهیم کرد.

حاجی بابایی با اشاره به معرفی شاهرخی به عنوان استاندار با سوابق مدیریتی و مسئولیتی ایشان اشاره و عنوان کرد: ایشان خوش فکر هستند و نگاه اعتدالی دارد و دوست دارد در استان کاری انجام دهد که بگویند همدانی کار می‌کند و 15 سال خدمت او گواه خدمات صادقانه ایشان است.

وی خاطرنشان کرد: ما همه منتظریم آقای شاهرخی را با عنوان استاندار در همدان ببنیم ضمن اینکه باید ایشان بداند که مسئول اول شدن سخت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی خطاب به استاندار همدان گفت: از امروز مسئولیت شما سنگین‌تر است  که البته مجمع نمایندگان با تمام قدرت این نوع نگاه و تصویری را که شما امروز نشان دادید را حمایت می‌کنیم و نمی‌گذاریم حتی یک ساعت از فرصت‌های استان همدان تلف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات