خبرهای داغ:
حجت الاسلام رعایتی :

انقلاب اسلامی محور اندیشه مسلمانان برای وحدت است/محفل صمیمی علماي شيعه و سني تلفیقی قلب پیامبر اسلام (ص) را شادمان می کند

حجت الاسلام رعایتی گفت: انقلاب اسلامی محور اندیشه مسلمانان برای وحدت است و ایجاد وحدت و تحکیم آن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۲۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، حجت الاسلام رعايتي مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه نينوا گلستان امروز در مراسم جشن ولادت پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت كه در حوزه علميه ربانيه چكرعطا گنبد برگزار شد افزود: انقلاب اسلامی محور اندیشه مسلمانان برای وحدت است و ایجاد وحدت و تحکیم آن یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی فقط داخل کشور بین مسلمانان اتحاد و وحدت ایجاد نکرده بلکه الگوی سایر کشورهای اسلامی در این زمینه نیز بوده و طلایه دار وحدت میان مسلمانان و ادیان آسمانی است.

حجت الاسلام رعايتي گفت: علیرغم اینکه سال هاست به دلیل مسلمان کشی در سطح جهان روح پیامبر گرامی اسلام(ص) جریحه دار شده است، اما محفل صمیمی علماي شيعه و سني تلفیقی قلب پیامبر اسلام (ص) را شادمان می کند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه سپاه نينوا گلستان اظهار داشت: در تاریخ هر جا امت اسلام از پیامبر تبیعت کرده موفقیت های زیادی را به دست آورده و امروز نظام اسلامی از پرچمداران معنویت و وحدت در سطح جهان است.

این آیین به مناسبت 12 ربیع الاول سالروز ولادت حضرت محمد (ص) به روایت اهل سنت و آغاز هفته وحدت با حضور علمای اهل تسنن و تشيع در حوزه علميه ربانيه چكرعطا گنبد برگزار شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار