صبح امروز فرمانده سپاه شهرستان بوشهر عبدالرضا دشتی در مصاحبه با خبرگزاری بسیج از آغاز ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر و همکاری کمیته امداد شهرستان بوشهر خبر داد .
کد خبر: ۹۰۷۹۸۱۶
|
۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی فرمانده سپاه شهرستان بوشهر از آغاز ساخت واحد‌های مسکونی نیازمندان توسط بسیج سازندگی سپاه شهرستان بوشهر با همکاری کمیته امداد شهرستان بوشهر در روستا‌های محروم خبر داد.
دشتی اضافه نمود:۱۹ منازل مسکونی که به همت بسیج سازندگی سپاه شهرستان قرار است ساخته شود، در روستا‌های احمدی دویره، کره بند، محرزی، چاهکوتاه وتل سیاه خواهد بود.
ایشان بیان کرد: تمامی منازل مسکونی ۵۰ متری می‌باشند که آغاز ساخت آن‌ها از ابتدای هفته بسیج می‌باشد و همه آن‌ها به مدت ۴۵ روز تحویل داده خواهد شد.
دشتی گفت: هدف از ساخت منازل مسکونی در روستا‌های محروم خدمت‌رسانی به مستضعفین می‌باشد و شناسایی نیازمندان توسط کمیته امداد شهرستان بوشهر صورت گرفته است و در ساخت این منازل هیچ مبلغی از نیازمندان گرفته نخواهد شد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این کار و این امر مهم هرگز متوقف نخواهد شد و این حرکت‌های جهادی به سمت بالندگی و پیشرفت سوق داده خواهدشد که مردم شهرستان بوشهر شاهد مشاهده کاری‌های بهتر از این را توسط گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی می‌باشد.
ارسال نظرات