مردم مومن و انقلابی شهر اهرم با حضور کاروان ثارالله در این شهر از ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم ابن الحسن (ع) تبرک جسته و زیارت کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۰۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از تنگستان، مردم مومن و انقلابی شهر اهرم با حضور کاروان ثارالله در این شهر از ضریح خیمه گاه امام حسین (ع) و حضرت قاسم ابن الحسن (ع) تبرک جسته و زیارت کردند.
جمعیت عاشق و دلباخته‌ای از اهالی تنگستان صبح امروز دل در گرو یار دادند و عاشقانه منتظر بودند تا کاروان ثارالله به شهر اهرم ورود پیدا کند تا آنان که توفیق زیارت در کربلای معلی را ندارند در شهر و وطن خود ضریح مقدس خیمه گاه سالار شهیدان و برادر زاده بزرگوارش را زیارت کنند.
چشم‌های اشکبار و دل‌های متبرک شده به نور ضریح بالاخره راس ساعت ۱۰:۳۰ امروز به آرزوی خود رسید و موج حضور تنگستانی‌ها و عشق امام حسین (ع) یکبار دیگر خود را نشان داد تا پیر و جوان تنگستانی، کودک و نوجوان اهرمی خود را به کاروان ثارالله برسانند و از نزدیک عاشقانه‌های حضورشان را با بوسه‌ای بر ضریح خیمه گاه به نمایش بگذارند.
چه چشم‌ها که گریان شد و چه دل‌ها که با دلوایه‌های خودمانی زمزمه یاحسین را بر لب جاری ساخت و چه نگاه‌هایی که در پی رسیدن به آرزوی دیدار آرام آرام با ضریح سخن می‌گفت.
آری امروز تنگستانی‌هایی که توفیق حضور در کربلا را نداشتند خود را در کنار ضریحی دیدند که می‌رود تا در کربلا میعادگاه عاشقان حسینی شود.
ارسال نظرات