فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد خبر داد
فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد از برگزاری همایشی با موضوع تبیین الگوی سوم زن مسلمان در راستای تحقق منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) طی هفته بسیج در شهر صالح‌آباد شهرستان بهار خبر داد.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۰۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸

برگزاری همایش تبیین الگوی سوم زن مسلمان در صالح‌آبادمریم طلایی نیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج و گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بسیج از زمان تشکیل، همواره به دنبال خدمت رسانی به مردم و پشتیبانی همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و رسالت خود را در تمام عرصه‌ها انجام داده است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره در صحنه‌ها حاضر بوده است، افزود: بسیج با تفکر انقلابی خود و روحیه ایثار و شهادت در برابر استکبار جهانی و دشمنان ایستاده است.

فرمانده حوزه حضرت معصومه(س)صالح آباد عنوان کرد: برای هفته بسیج امسال، از سوی حوزه حضرت معصومه(س) صالح آباد شهرستان بهار چندین عنوان برنامه در نظر گرفته شده که در طول این هفته اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: دیدار با امام جمعه شهر صالح آباد، دیدار با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی مزارمطهرشهدا، برگزاری کارگاه با موضوع ترویج سبک زندگی اسلامی_ایرانی در پایگاه‌های تابعه از جمله این برنامه‌ها است.

طلایی یادآور شد: افتتاح کارگاه سفال در یکی از پایگاهای تابعه، برگزاری نشست های روشنگری و بصیرت افزایی، مسابقات فرهنگی و ورزشی، حضور بسیجیان در نماز پرشکوه جمعه(میقات صالحین) نیز از دیگر برنامه‌ها است.

وی عنوان کرد: همایشی با موضوع تبیین الگوی سوم زن مسلمان در راستای تحقق منویات حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) و برگزاری نشست تربیت و تعالی و تجلیل از بسیجیان نیز از مهمترین برنامه‌های این حوزه در طول این هفته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات