بوشهر-به مناسبت هفته بسیج بیش از ۸۰ برنامه در حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با همکاری تمامی مسئولین، با ایجاد روحیه و عزم مجاهدانه بسیج در بخش دلوار برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۸۰۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از دلوار، فرمانده سپاه امام حسین (ع) دلوار سرهنگ ایرج سلیمانی اظهار داشت: تاثیرگذاری بسیج در زمینه‌های دفاعی و امنیتی سبب بروز اتفاقات خوشایندی به مانند پیروزی انقلاب اسلامی شد و پس از آن نیز نقش‌های بسزایی در سطح کشور و جهان ایفا کرده است.
وی افزود: به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج همه مردم، سربازان و بسیجیان زیر سایه ولایت فقیه هستند و مردم استان بوشهر بخصوص بخش دلوار با یکدلی وهمبستگی میراث اقتدار مبارزانی، چون شهید رئیسعلی دلواری را یدک میکشند.
سلیمانی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس و کمک به دولت‌هادر جهت سازندگی کشور، می‌توان نقش موثر بسیج را به خوبی دید گفت: امروزه بسیج یک مجموعه کارآمدی است که در مقابل تهدیدات امنیتی دشمن و همچنین در عرصه‌های علمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و دیگر عرصه‌ها حضور فعال و گسترده دارد.
وی خاطر نشان کرد: غبارروبی مزار شهدا، حضور بسیجیان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در نماز جمعه، دیداربا نماینده، ولی فقیه در بخش دلوار و افتتاح طرح‌های عمرانی نظیر پایگاه‌های مقاومت و ساختمان‌های اداری و مسکونی از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در بخش دلوار خواهد بود.
فرمانده سپاه دلوار تصریح کرد: هفته بسیج در بخش دلواربا اجرای بیش از ۸۰ برنامه‌های گوناگون توسط سپاه امام حسین (ع) و همکاری تمام مسئولین با ایجاد روحیه وعزم مجاهدانه بسیج در دفاع از ارمان‌های انقلاب در بخش دلوار برگزار می‌شود.
وی اظهار داشت: بی شک آسایش، آرامش و امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک بسیجیانی هستیم که با رشادت‌ها و ایثارگری‌های خود اجازه ندادند یک وجب از خاک میهن اسلامی مان به دست دشمنان اسلام بیفتد.
ارسال نظرات