معاون رسانه ای شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
معاون رسانه ای شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز از برگزاری دوره آموزش خبرنگاری شهید جهادگر "سید محمد حسینی" در البرز خبر داد .
کد خبر: ۹۰۷۹۷۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حسین فریدونی معاون رسانه ای شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در گفتگو با بسیج اظهار کرد : این دوره ی مقدماتی آموزشی با نام شهید جهادگر سید محمد حسینی در تاریخ 1 آذر ماه با همکاری سازمان بسیج رسانه ی استان البرز برگزار می شود.

دوره آموزش خبرنگاری شهید جهادگر

وی با اشاره به اینکه این دوره با هدف آموزش خبرنگار جهادی در سطح گروه ها و قرارگاه های سازندگی دانشجویی برگزار می شود ، افزود : دوره ی مقدماتی شهید حسینی از ساعت 8 الی 16 روز پنجشنبه 1 آذر ماه سال جاری در اردوگاه شهید رجایی آغاز به کار می کند.

فریدونی با بیان اینکه محورهای اصلی این دوره عناوینی همچون خبرنویسی ، عکاسی، ایده پردازی و کارگاه آموزشی است ،گفت : در این دوره ی آموزش خبرنگار جهادی از اساتید توانمند معاونت سازندگی ناحیه بسیج دانشجویی البرز و سازمان بسیج رسانه استان البرز استفاده شده است تا بتوانیم در آموزش خبرنگار جهادی معاونت جهاد سازندگی ناحیه ی بسیج دانشجویی استان البرز گام مثبتی برداشته باشیم.

معاون رسانه شورای جهادی بسیج دانشجویی استان البرز در پایان خاطر نشان کرد : نفرات برتر دوره ی مقدماتی خبرنگاری شهید سید محمد حسینی به دوره ی پیشرفته این طرح که در ماه های آینده برگزار خواهد شد معرفی می شوند.

ارسال نظرات