فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در دیدار با امام جمعه هرات ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت:. مهمترین هدف بسیج، خدمت رسانی به مردم است.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۷۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، صبح امروز همزمان با اولین روز از هفته بسیج جمعی از بسیجیان، روحانیون، پیشکسوتان بسیجی، پرسنل ناحیه مقاومت بسیج خاتم و معاون سیاسی امنیتی فرماندار با امام جمعه هرات دیدار کردند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته بسیج و خیر مقدم خدمت بسیجیان، مهمترین اهداف بسیج را خدمت رسانی به مردم، حفظ ارزش‌ها وکمک به جامعه دانست و افزود: رهبر انقلاب درباره اهمیت بسیج فرمود: ه اند تا وقتی فرهنگ و تفکر بسیج وجود دارد ایران اسلامی پایدار خواهد ماند.
 سرهنگ آزادی نژاد اهمیت تشکیل بسیج را استفاده از ظرفیت خود مردم برای اجرای کار‌ها و مأموریت‌ها یی نظیر پاسداری از ارزش‌ها وآرمان‌ها دانست و تصریح کرد: بسیج برگرفته از آحاد مردم و تمامی ظرفیت‌های جامعه بوده که نشان از دربرگیری این فرهنگ عظیم را می‌دهد.
 وی با بیان اینکه هرکجا که بسیج وارد عرصه‌ای شده است برکت را به آن منطقه هدیه داده است، بیان کرد:بسیج یک تفکر مقدس است که همیشه در پی برطرف کردن مشکلات جامعه بوده است.
ارسال نظرات