خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به اینکه رمز موفقیت اخوت است که همه باید آن را سرلوحه کار قرار دهیم، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) نیز با همین رمز توانست اسلام را ترویج دهد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۶۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

رمز موفقیت اخوت است/ وظیفه نمایندگی هدایت و نظارت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام حسین علیی در جمع کارکنان معاونت روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: روابط عمومی کار سختی است و عوامل این مجموعه در سپاه استان با توجه به اینکه اعتبارات محدود است، همه کار جهادی می‌کنند.

وی افزود: منشور کار روابط عمومی مشخص است اما در عمل تعریف نشده و متأسفانه جاافتادگی کار روابط عمومی نیز غلط است در حالی که روابط عمومی رسالت سنگینی دارد که تعریف شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با تأکید بر پرهیز از موازی‌کاری گفت: اولویت اول و رسالت اصلی ما در نمایندگی ولی‌فقیه این است که دل‌ها را متوجه خدا کنیم.

وی ادامه داد: اثرگذاری همه برنامه‌ها، سخنرانی‌ها و فعالیت‌های ما در گرو عمل ما است که باید خود به آن عامل باشیم و این رسالت ما است که باید تمام کارها را برای رضای خدا انجام دهیم.

علیی با بیان اینکه برنامه‌های ابلاغی باید به خوبی انجام شود، گفت: وظیفه نمایندگی هدایت و نظارت است که از طریق برنامه‌های عقیدتی و سیاسی و ... انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت اخوت است که همه باید آن را سرلوحه کار قرار دهیم، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص)  نیز با همین رمز توانست اسلام را ترویج دهد.

در ادامه نیز سرهنگ علی‌اکبر کریم‌پور مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه انصارالحسین(ع) همدان و صابری یگانه خبرگزاری بسیج استان همدان گزارشی از عملکرد معاونت روابط عمومی و خبرگزاری بسیج ارائه کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات