به مناسبت گرامیداشت اولین روز از هفته بسیج همایش طلایه داران و منادیان وحدت با حضور علمای اهل سنت استانهای خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان در دهستان سفیدآبه برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۵۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرنگار بسیج از نیمروز، همایشه این همایش طلایه داران و منادیان وحدت با حضور مهمانانی از زابل مرکز استان و خراسان جنوبی مولوی‌ها و ائمه جمعه و جماعات ریش سفیدان و معتمدین در دهستان سفیدآبه شهرستان نیمروز برگزار شد.

سردار  امان اله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در این همایش با اشاره به این مطلب که نزدیک به سه دهه است که ملت ایران امام بزرگوار را در کنار خود نمی‌بینند، اما اخلاق و شخصیت امام در جامعه جاری است گفت: امسال هفته وحدت با هفته بسیج متقاون شده است که این مهم را به فال نیک می‌گیریم انقلاب ما با وحدت همه آحاد جامعه پیروز شد و به پیش رفت.

وی با تاکید بر این مطلب که یکی از نعمت‌هایی که امام برای ملت ایران به ارمغان آورد و حتی نظام را با آن بیمه کرد وحدت امت اسلامی بود، امروز این وحدت دشمن را عصبانی کرده است.افزود: دشمن چشم دیدن وحدت مردم ایران را ندارد و هر بار با شگردی جدید قصد ضربه زدن به اتحاد ملت ایران را دارد.
 
گشتاسبی خاطرنشان کرد: امروز ندای وحدت اسلامی تنها به ایران ختم نمی‌شود بلکه سراسر جهان اسلام را در بر گرفته است، همه‌ی مجاهدت‌هایی که در جهان اسلام شکل می‌گیرد برگرفته از حرکت الهی بینان گزار انقلاب اسلامی است.

مولوی نظیراحمد سلامی، عضو مجلس خبرگان رهبری نیز با بیان اینکه اسلام قوم و طایفه نمی‌شناسد گفت: همه بنده‌های خدا را باید به انسانیت و وحدت فراخواند سیاست اسلام وحدت است و سیاست استعمارگران و ظالمان تفرقه افکنی بین مسلمانان می‌باشد.

وی افزود: برای دشمنان بین شیعه و سنی فرقی وجود ندارد و این فساد‌ها و کشتار‌ها در سراسر جهان و کشور‌های مسلمان جهان گواه خوبی بر این امر است.

مولوی سلامی با بیان اینکه دشمنان از وحدت مسلمانان وحشت دارند تصریح کرد: اگر در بین مسلمین وحدت و یکپارچگی همیشگی وجود داشته باشد دیگر هیچکس نمی‌تواند به مسلمین آسیبی برساند.
ارسال نظرات