خبرهای داغ:
سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه مینودشت در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت می باشد که مصادف شده با هفته وحدت که این تقارن زیبا را به همه مردم و بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۵۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

فرهنگ بسیج کوبنده ی تمام تحریم هاست/در شهرستان مینودشت 215 برنامه در هفته بسیج پیش بینی شدهبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ،سرهنگ یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه مینودشت در نشست خبری هفته بسیج در جمع خبرنگاران گفت: هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ، وحدت و خدمت می باشد که مصادف شده با هفته وحدت که این تقارن زیبا را به همه مردم و بسیجیان تبریک عرض می نمائیم.

وی افزود: فرهنگ بسیج الگوی بسیار خوبی برای مبارزه با ظلم ظالمان می باشد و هر جایی که این فرهنگ مورد استفاده قرار بگیرد قطعا نجات بخش خواهد بود .

مصطفی لو با بیان اینکه به لطف گروردگار با این فرهنگ ، جنگ های نیابتی منطقه به نفع جبهه اسلام تمام شد تصریح کرد: با این فرهنگ بود که همینه ی دشمنان در هم شکست و کسانی که خود را ابر قدرت معرفی می کردند اکنون حتی قادر به حفظ کابینه خود نیز نمی باشد.

وی خاطر نشان کرد: فرهنگ بسیج کوبنده هر نوع تحریم از جانب دشمنان خواهد بود و مردم ما از مدیران و مسئولان دلسوز نظام انتظار دارند که با مدیریت بسیجی و جهادی ، دشمنان را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند و از امام حاضر تبعیت و فرامین آن حضرت را چراغ راه خود قرار دهند .

فرمانده سپاه مینودشت در ادامه اظهار داشت: در شهرستان مینودشت توسط تمام رده های بسیج اعم از بسیج مساجد و محلات و اقشار 215 برنامه اجرا خواهد شد که از این تعداد 40 عنوان برنامه شاخص شهرستانی می باشد .

مصطفی لو همچنین به برنامه های شاخص این شهرستان در طول هفته بسیج اشاره کرد که به شرح زیر است:

در روز اول 29 آبان : نشست های روشنگری و گرامیداشت ایام در حوزه علمیه خواهران ، مدارس شهرستان ، حسینیه امامزاده جعفر و روستای دورجین برگزار خواهد شد در ضمن در همین روز اعزام دو اکیپ پزشکی جهت ویزیت رایگان با همکاری شبکه بهداشت و بسیج جامعه پزشکی به روستا های قلعه قافه پایین و براین را خواهیم داشت .

روز دوم 30 آبان : اهداء 400 سبد کالا توسط حوزه فاطمه الزهرا (س) ، اعزام اتوبوس مجهز به تجهیزات دندان پزشکی به همراه کادر پزشکی به روستا های دشت حلقه و بلوچ آباد ، برگزاری اردوی جهادی در روستای سنچول آباد.

روز سوم 1 آذر : برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (2) ، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهداء ، برگزاری یادواره شهداء در روستای جنگلده بالا با سخنرانی سردار معروفی فرمانده سپاه نینوا ، اعزام اتوبوس مجهز به دندانپزشکی به همراه کادر پزشکی به روستای گوگل

روز چهارم 2 آذر : حضور بسیجیان در نماز جمعه ، همایش بزرگ بصیرتی در 40 سالگی انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان با حضور سخنران کشوری ، همایش بصیرتی در مسجد جامع دوزین

روز پنجم 3 آذر : راه اندازی کاروان وحدت ، همایش عفاف و حجاب توسط اداره آموزش و پرورش ، مراسم پیشگیری از آسیب های فضای مجازی در روستای القجر محله نیشاک ، افتتاحیه سالن 9 دی در ناحیه مینودشت ، افتتاحیه خانه عالم در روستای گوگل و پلنگر ، اعزام اتوبوس مجهز به تجهیزات دندانپزشکی به همراه کادر پزشکی به روستای صفی آباد ، جشن بزرگ وحدت در روستای ورچشمه

روز ششم 4 آذر : افتتاحیه پایگاه مقاومت روستای النگ ، جشن میلاد پیامبر و نشست روشنگری در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)

روز هفتم 5 آذر : اجتماع بزرگ بسیجیان به مناسبت سالروز تاسیس بسیج در مصلی محمد رسول الله (ص) شهرستان ( همایش شکوه پایداری) .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها