طی مراسمی و با حضور مسئولان سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر مسابقات فوتسال هفته بسیج با حضور هشت تیم فوتسال از نیروهای مسلح در این سپاه افتتاح  شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سرهنگ عبدالرضا ملاکی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات فوتسال هفته بسیج در سپاه استان بوشهر، اظهار داشت: موفقیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف ورزشی، علمی، اقتصادی، اجتماعی و  دیگر عرصه‌ها چشم‌گیر بوده و عملکرد آنها باعث شده که دوست و دشمن به توفیقات آنها اذعان کنند.

ملاکی با تاکید بر اینکه بسیج در همه عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی موفق بوده است گفت: بسیجیان در عرصه‌های علمی، فرهنگی، ورزشی و بصیرتی و در هر عرصه‌ای دیگر حرف تازه برای گفتن و عمل به آن دارد.

وی تاکید کرد: بسیج یک نیروی عمل‌کننده، تمام‌کننده و پیش‌رونده است و اگر در هر زمان و مکانی ماموریتی برای نظام و کشور به بسیج محول شود و تقاضایی از بسیج بوده کارها به سرانجام رسانده است و نیمه رها نکرده است.

ملاکی با اشاره به اینکه این مسابقات با حضور هشت تیم فوتسال از نیروهای مسلح استان بوشهر و به مناسبت هفته مبارک بسیج در سپاه این استان برگزار می‌شود، گفت: این مسابقات با حضور تیم‌های پایگاه هوایی ارتش، هوافضای سپاه، تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر، دریابانی نیروانتظامی و سپاه استان بوشهر با حضور دو تیم فوتسال شروع شده و به مدت یک هفته و بصورت دوره‌ای ادامه خواهد داشت و فینال آن نیز روز پایانی هفته بسیج برگزار خواهد شد.

وی به اهداف این مسابقات اشاره کرد و گفت: اتحاد، همدلی، انسجام، تعامل سازنده و بهره‌برداری از امکانات نیروهای نظامی مختلف در سطح استان بوشهر فی مابین سازمان‌ها از جمله اهداف این مسابقات است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات