مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

عفاف امری قلبی و نشان ظاهری آن حجاب است

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه پوششی و تاثیر حجاب بر سلامت روان ویژه بانوان فرهنگی شهرستان زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۲۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷

سرهنگ پاسدار علی بیک نژاد مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک فرارسیدن هفته بسیج گفت: کارگاه پوششی و تاثیر آن بر آرامش روان ویژه فرهنگیان بسیجی خواهر در مجتمع فرهنگی تربیتی شهید مسلم کیخا با حضور ۲۵۰ نفر از فرهنگیان خواهر برگزار شد.

وی با اشاره به این مطلب که حجاب نه برای جلوگیری از تعرض مزاحمان بلکه برای دادن احترام و شخصیت  به زن است افزود:   اگر این مهم حاصل شود مزاحمت مزاحمان هم خود به خود منتفی می‌ شود و این می‌ تواند علت حکم باشد.

بیک نژاد با تاکید بر این مطلب که عفاف امری قلبی است و نشان ظاهری آن داشتن حجاب است ادامه داد: قشر فرهنگیان با توجه به گستردگی آن و تاثیر بسزایی که در بین دانش آموزان دارن میتوانند در راستای احیا و نهادینه سازی فرهنگ عفاف و حجاب تاثیرگزارترین قشر در بین افراد جامعه باشند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بر ضرورت مستمر بودن کارگاه‌ های پوششی در جامعه هدف فرهنگیان تاکید کرد و اظهار داشت: این برنامه یکی از برنامه‌ های محوری و هدف بسیج فرهنگیان است که بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان زاهدان و با حضور فرهنگیان خواهر نواحی ۱ و ۲ در حال برگزاری است.

این مسئول هدف از برگزاری این کارگاه را آشنایی هرچه بیشتر فرهنگیان با فرهنگ عفاف و حجاب و پوشش مناسب زن از دیدگاه اسلام و تاثیر گزاری قشر فرهنگیان در جامعه آینده سازان انقلاب اسلامی برشمرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار