مسئول کمیته جستجوی مفقودین:

مدد از خدا مستلزم استمداد مومنین است/ بسیج مظهر استمداد از خدا برای رسیدن به امداد الهی است

سردار باقرزاده با اشاره به اینکه باید برای مدد از خدا دست نیاز به سوی حق دراز کرد بیان داشت: دفاع مقدس بهترین مصداق برای اجابت نصرت الهی در صورت استمداد است زیرا در می یابیم که یاری خدا بر بسیجیان و رزمندگان در شرایط سخت جنگی زمانی حادث می گردید که رزمندگان با زاری، دعا و نیایش از پرودگار استمداد می جستند.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۱۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سردار باقرزاده در اولین روز هفته بسیج در سپاه کربلای مازندران، با تبریک ایام ولادت حضرت رسول الله(ص)، هفته وحدت و بسیج مستضعفین،  بسیج را مظهر استمداد از خدا برای دست یابی به امداد الهی دانست.

مسئول کمیته جستجوی مفقودین  با اشاره به اینکه باید برای مدد از خدا دست نیاز به سوی حق دراز کرد بیان داشت: دفاع مقدس بهترین مصداق برای اجابت نصرت الهی در صورت  استمداد است زیرا در می یابیم که یاری خدا بر بسیجیان و رزمندگان در شرایط سخت جنگی  زمانی حادث می گردید که رزمندگان با زاری، دعا و نیایش از پرودگار استمداد می جستند.

سردار باقرزاده تاکید داشت: در پیشگاه الهی باید استمداد کرد تا خدا لطف و امدادش را نصیب نماید، لذا امروز به تناسب شرایط زمان استمداد ها نیز متفاوت از گذشته گردید.

وی با یادآوری اینکه در عرصه و صحرای جنگ تحمیلی خدا برای اجابت استمداد مومنین گره گشائی های بیشماری را نشان داد، گفت: در توحیدی که دعوا و جنگ ها بر سر آن است، باید از معبود بخواهیم تا گره ها را باز نماید.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین جنگ تحمیلی با اشاره به خاطرات تفحص  عنایات الهی ای را بیان کرد که پس از ساله پایان جنگ 8 ساله، همچنان نور آن تابش دارد.

وی پدید آمدن حوادث و گره گشایی های مربوط به امور تفحص شهدا را متوجه مسیری دانست که دارای صاحب است و همه آن عنایات را از توکل، ایمان و استمداد الهی مومنین مخلص خدا برشمرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها