هنرمندان نباید مشکل شغل و معیشت داشته باشند.
کد خبر: ۹۰۷۹۷۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج جذب،سازماندهی و آموزش را از اهداف سازمان بسیج هنرمندان عنوان کرد وگفت: خلق آثار ارزشی از رسالت این سازمان است.

سید سجاد موسوی از سه هزار نفر جامعه هدف سازمان بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد و اظهار داشت: از هنرمندان زنجانی 2 هزار و 315 نفر تاکنون جذب سازمان شده اند.

وی ۵۰عنوان برنامه را از برنامه های ابلاغی عنوان کرد و گفت: سه ماهه چهارم سال نمایشگاه عکس با موضوع دستاوردهای چهل ساله انقلاب در زنجان برپا خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به هشت انجمن هنری که در زمینه های مختلف نقش آفرینی می کنند ابراز داشت: فیلم،عکس،شعر،موسیقی،خوشنویسی،تجسمی توسط یک هنرمند شاخص استانی اداره می شوند.

موسوی از آموزش رایگان کلاسهای هنری برای بسیجیان عضو این سازمان خبر داد و افزود: گروه تئاتر بسیج هنرمندان در هفته بسیبج ایفای نقش می کند.

وی آمار شهدای هنرمند استان زنجان را ۴۵شهید اعلام کرد و خاطرنشان کرد: سازمان تعامل خوبی با خانواده های این شهدا در مناسبت های مختلف سال دارد.

این مقام مسئول از دعوت بخش صنایع دستی در راستای بانوانی که در اقتصاد خانواده می خواهند سهیم باشند اطلاع داد و تصریح کرد: در رشته های مختلف آموزش های خاص ارائه می گردد.

موسوی با اشاره به اهم مشکلات هنرمندان در زنجان تصریح کرد: اگر هنرمند برای خود شغلی نداشته باشد کار در آن حرفه و هنر کاری سخت و دشوار است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه حمایت مسئولین از هنرمند بسیار کمرنگ می باشد عنوان کرد: اشتغال معظل هنرمندان در زندگی می باشد.

وی با بیان اینکه درشش شهرستان استان کانون های هنری مشغول به فعالیت است تصریح کرد: بستر شناسایی هنرمندان شهرستانی حتی از مناطق دور و محروم از طریق سازمان باید انجام شود.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه از لحاظ مالی هزینه ای برای هنرمندان پیش بینی نشده است ، اظهار کرد: از لحاظ معنوی سازمان فضا را برای دیده شدن هنرمند فراهم می کند.

این مقام مسئول هنرمند را فرزند زمان خطاب کرد و گفت: همه برنامه های این سازمان در راستای تهاجم فرهنگی شکل گرفته است.

سید سجاد موسوی با بیان اینکه هم افزایی بین اداره کل ارشاد و فرهنگ اسلامی،صداو سیما و حوزه هنری صورت گرفته است تصریح کرد: باتوجه به مسائل و مشکلات اقتصادی جامعه و هزینه بر بودن برنامه های فرهنگی ،هم افزایی باید بیشتر شود .

وی تاثیر کار هنری را چندین برابر بیشتر از برنامه های سخنرانی و جلسات متعدد عنوان کرد و خاطر نقش کرد: هرکاری در قالب هنر انجام شود ماندگار تر است.

ارسال نظرات