خبرهای داغ:
مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت خراسان جنوبی:

نماینده ولی فقیه در سپاه سخنران اجلاسیه شهدا / بی توجهی به آرمان شهدا محصول تفکر لیبرالی است

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت خراسان جنوبی گفت: تفکر جهادی و مقاومت امروز هواپیمای جنگی و پهبادها را می سازد اما هر جا زمین گیر هستیم تفکر حاکم تفکر لیبرالی است که اتکاء به غرب دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۶۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام نصیرایی مدیر حوزه های علمیه استان در نشست خبری اظهار داشت: در ادامه سلسله اجلاسیه های کنگره ملی 2هزار شهید استان پنج شنبه اول آذرماه اجلاسیه 72شهید طلبه و روحانیت استان در حسینیه جماران بیرجند برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه بیش از 3هزار نفر مهمان این اجلاسیه هستند افزود: فضلایی همچون آیت الله طبسی، آیت الله قاینی و آیت الله عبادی مهمان برنامه هستند و آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در استان و حجت الاسلام حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران سخنرانان مجلس هستند.

 

وی با بیان اینکه 6کتاب ویژه شهدای طلاب و روحانیون استان تدوین شده است عنوان داشت: 2کتاب در اجلاسیه اول آذر و 4کتاب دیگر مختص شهدای روحانی استان در اجلاسیه نهایی رونمایی می شود.

 

نصیرایی ادامه داد: 16کتاب جیبی نیز توسط طلاب استان در حال تألیف است. کتاب شهدای بیرجند با موضوع پیام های شهدا و کتاب جامع شهدا با عنوان " مدال سرخ" چاپ شده است.

 

مدیر حوزه علمیه استان بیان داشت: دیدار با خانواده شهدا و تقدیر از ایشان و برنامه ریزی برای برگزاری اجلاسیه با همکاری حوزه های علمیه استان، مرکز مدیریت حوزه علمیه و بسیج طلاب از 2سال قبل انجام گرفته است.

 

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری اجلاسیه شهدا این است که بتوانیم فکر و اندیشه شهدا را در جامعه تبیین، تشریح و یادآوری کنیم.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان یادآور شد: گفتمان شهدا امروز نجات بخش جامعه در عرصه های فرهنگی ، سیاسی، اقتصادی و مدیریتی است.

وی با بیان اینکه یکی از خواسته های شهدا از ما این است که ولی فقیه را فراموش نکنیم و حرف ایشان را بر زمین نگذاریم گفت: امروزه خانواده ها، مدیران اجرایی و سیاستمداران کشور اگر می خواهند مشکلات را حل کنند بهترین الگو شهدا هستند که همگان را به اطاعت از ولایت دعوت کردند.

 

نصیرایی متذکر شد: تفکر لیبرالی در مقابل تفکر اسلام ناب صف آرایی کرده است و هر روز یک هنرنمایی دارد که محصول تفکر لیبرالی بی توجهی به آرمانهای شهدا و فرمایش ولی فقیه است.

 

وی ادامه داد: در حوزه های فن آوری، صنعتی و موشکی پیشرفت هایی داشتیم که در سایه اطاعت از ولایت و ادامه راه شهدا بدست آمده است اما تفکر لیبرالی از ساختن یک خودروی ساده هم عاجز است.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان گفت: تمام گرفتاری ها در عرصه بین المللی نسخه ای دارد و آن عمل به فرمایش رهبر انقلاب و مقاومت است. باید دست به زانوی خودمان بگیریم و بلند شویم زیرا اتکای به غرب و شرق پیشرفت و عزت برای ما ندارد.

 

وی اضافه کرد: پیام دومی که شهدا برای ما دارند این است که ما در هیچ عرصه ای بن بست نداریم .

 

نصیرایی خاطرنشان کرد: تفکر اسلام ناب بر اساس ولایت مداری و سیره شهدا همواره خط شکن است همانطور که در دفاع مقدس شاهد بودیم و شهدا و ایثارگران ثابت کردند.

 

وی ادامه داد: در طول 40 سال از انقلاب در هرجایی که با اخلاص و برای خدا قدم گذاشتیم پیش  رفتیم و بن بستی وجود نداشته است.

 

مسئول کمیته شهدای طلاب و روحانیت استان گفت: تفکر جهادی و مقاومت امروز هواپیمای جنگی و پهبادها را می سازد اما هر جا زمین گیر هستیم تفکر حاکم تفکر لیبرالی است که اتکاء به غرب دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها