خبرهای داغ:
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه ناحیه سپاه هندیجان گفت: تقارن آغاز هفته وحدت به روایتی وهفته بسیج به تمام آحاد مردم و بسیجیان هندیجان تبریک گفته می شودوهمچنین مراسمات این هفته های مبارک و ارزشمندباحضور گسترده بسیجیان در سطح شهرستان در راستای احیای اتحاد وهمبستگی بیشتر سنت حسنه پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) برگزار خواهندشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۵۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

حجت الاسلام والمسلمین علی نگهبان پیش از ظهر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:پیامبر رحمت العالمین که تکمیل کنند دین اسلام وپیام های وحی الهی با تمام سختی ها فقط با ایمان به خدا برای هدایت بندگان خداوند از هیچ تلاشی کوتاهی نکرد و برای احیای اسلام و برپایی توحید و عدل و عدالت و برادری با جان و دل انسان هارا هدایت می نمود.

وی افزود: با برنامه ریزی و هماهنگی در هفته وحدت به روایتی با حضور بسیجیان در سطح حوزه ها ، پایگاهها و گردان ها و مساجد مراسمات خاصی برپاخواهد شد که بسیجیان همانند سال های گذشته استقبال خوبی خواهند داشت‌.

وی بابیان اجرای مراسمات هفته بسیج در هندیجان گفت: به مناسبت هفته بسیج برنامه های خوبی با همکاری اقشار مختلف بسیج در اولین روز هفته بسیج شروع شده که در زمینه های ورزشی، فرهنگی و هنری و آموزشی و اردوهای جهادی و یادواره شهدا و نشست های بصیرتی است که تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها