خبرهای داغ:
رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کارگروه ای فراجناحی بوده و بدون خط کشی های سیاسی برای حل مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی استان اقدام می کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۵۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت الاسلام و المسلمین نورالله قدرتی در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی که در سالن جلسات دادگستری استان برگزار شد، افزود: این ستاد رنگ و بوی سیاسی ندارد و هیچ یک از واحدهای تولیدی و صنعتی بررسی شده در این ستاد با نگرش های سیاسی و جناحی انتخاب نشده اند.
مقام ارشد قضایی استان ادامه داد: این ستاد برای حل مشکلات واحدهای تولیدی که با هدف خدمت به خلق و برای رونق اقتصادی فعالیت می کنند تلاش کرده و رفع مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار خود قرار داده است.
وی با تاکید بر خدمت صادقانه گفت: باید از مسئولیت های واگذار شده برای خدمت به مردم، استان و کشور استفاده کرده و گره گشایی از مشکلات مردم و جامعه را وظیفه جدی خود دانست.
این مسئول قضایی اضافه کرد: ستاد اقتصاد مقاومتی در راستای کمک به سرمایه گذاران صادق و نیکوکاری تشکیل شده است که می خواهند با اشتغالزایی و تولید برای حل مشکلات استان و کشور اقدام کنند.
رییس کل دادگستری قزوین افزود: در کنار ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید نیز برای حل گره های کار مدیران اجرایی استان راه اندازی شده است که با دستور دادستان کل کشور باید دستگاه قضایی نهایت همکاری را با این ستاد داشته باشد.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی ادامه داد: ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان طی یک سال گذشته مصوبات خوبی داشته است و امسال با راه اندازی دبیرخانه آن در استان با جدیت بیشتری برای پیگیری امور اقدام خواهد کرد.
وی افزود: عزم ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری برای جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و بیکاری کارگران جدی است و در این راستا با برگزاری منظم و مستمر جلسات تلاش خواهد کرد.
این مسئول قضایی در پایان تصریح کرد: باید باور کنیم که دشمنان جنگ اقتصادی را علیه ایران آغاز کرده اند و باید همه با همدلی و همراهی برای مقابله با آن و شکست نقشه های شوم دشمنان اقدام کنیم.
1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها