جشنواره برترین های بسیج مساجد و محلات استان زنجان با معرفی نفرات برتر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶

جشنواره برترین های بسیج مساجد و محلات استان زنجان برگزار می شود

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان با اشاره به برگزاری جشنواره استانی شناسایی و معرفی پایگاه های مقاومت بسیج برتر مسجد محور گفت:جشنواره ۲۹آبان ماه در خدابنده برگزار می شود.

ابراهیم رستمخانی با بیان اینکه در جشنواره پایگاه های برتر شناسایی و معرفی می شوند اظهار داشت: معرفی الگو های موفق و برتر هدف اصلی این جشنواره برای مردم است .

وی با بیان اینکه از هر شهرستان سه پایگاه برتر انتخاب شده اند تصریح کرد: از هشت شهرستان ۲۴پایگاه به جشنواره معرفی و پس از ارزیابی توسط کارگروه ها، پایگاه های برتر انتخاب شدند .

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از اهم شاخص های انتخاب برتر پایگاه ها در زنجان عنوان کرد: برگزاری نماز جماعت ،وضعیت فرهنگی تربیتی اجتماعی مسجد و محله،تعاملات بین مسجد و پایگاه ،خدمت رسانی و طرح های اعتلای بسیج از جمله عنوان های انتخاب مساجد و پایگاه ها بوده است.

رستمخانی با بیان اینکه انتخاب یک فرمانده ناحیه برتر نیز در این جشنواره عنوان می شود خاطر نشان کرد: مسجد محوری شاخص اصلی انتخاب فرمانده ناحیه برتر در خصوص اقدامات و فعالیت ها و موفقیت ها می باشد.

وی با اشاره به اینکه پایگاه برتر از شهرستان خدابنده انتخاب شده است اعلام کرد: جشنواره در مسجد امام موسی بن جعفر (ع) شهرستان خدابنده برگزار می شود .

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سخنران جشنواره حجت الاسلام رضائی رییس سازمان بسیج و محلات کشور می باشد، ابراز داشت:در جشنواره از سه رکن مسجد(امام جماعت،رئیس هیأت امنای مسجد و فرمانده پایگاه) تجلیل می شود.

معاون بسیج مساجد و محلات سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از برنامه های جذب جوانان به مسجد را چنین عنوان کرد: مسابقات ورزشی،اردوهای زیارتی و سیاحتی و برنامه های فرهنگی و هنری از جمله برنامه های جذب جوانان به مساجد است.

رستمخانی با تاکید بر اینکه مساجد رونق خاص خود را ندارند ،تصریح کرد: مسجد محوری سیاست و راهبرد سازمان جهت گفتمان سازی برای آشنایی مردم از برنامه های مساجد است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را مدیون مساجد دانست و تصریح کرد: مساجد در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشته است.

این مقام مسئول افزود: جوانان ما از مساجد راهی جبهه ها شدند و به برکت مساجد پیروزی جنگ هشت ساله شکل گرفته است.
گفتنی است در این جشنواره از فرمانده ناحیه شهرستان زنجان محسن سهندی، پایگاه مسجد موسی جعفر (ع) خدابنده، پایگاه مسجد سقاخانه از زنجان و پایگاه روح ا.. از خرمدره به عنوان نفرات برتر جشنواره تجلیل خواهد شد.

ارسال نظرات