امام جمعه شهر یاسوج :

جمهوری اسلامی ایران علی پناه آمریکاست

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه ایران علی پناه آمریکاست گفت : در زمانهای قدیم جوانی به نام علی پناه بود که همیشه دیوانه را آزار و اذیت می کرد و باعث شده بود تا هرکس دیگری دیوانه را اذیت می کرد دیوانه به او می گفت علی پناه نکن .
کد خبر: ۹۰۷۹۶۱۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۶
آیت الله سیدعلی اصغر حسینی با تبریک هفته بسیج به پرسنل و فرمانده سپاه فتح گفت::با تدبر در آیات کلام الله مجید به اشرف مخلوقات بودن انسان پی خواهیم برد چرا که انسان خلیفه الله بوده و توانایی او نسبت به ملائک افزون‌تر است.

وی خاطر نشان کرد:انسان می‌تواند برای نسل‌های بعد از خود تاثیر گزار باشد و در این خصوص به وجود مبارک انبیاء الهی اشاره داشت.

او در ادامه با بیان اینکه انسان نباید تنها دنبال کننده یک کار باشد چرا که او دارای توان ویژه‌ای می‌باشد و می‌تواند ابتکارات خاصی ایجاد کند گفت:: دلیل افزون بودن توانایی انسان اشرف المخلوقات بودن اوست.

امام جمعه شهر یاسوج با تاکید بر اینکه دشمن بدنبال تضعیف جمهوری اسلامی ایران است گفت:: استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران برای ضعیف نشان دادن انقلاب اسلامی با فتنه انگیزی و توطئه زمان فعلی را با قبل از انقلاب مقایسه می‌کنند در صورتی که مردم کشور خود بهترین حکم برای این مقایسه بوده و می‌دانند کل خدمات قبل از انقلاب را هم نمی‌توان با خدمات بعد از نقلاب در یک شهر کوچک هم مقایسه کرد.

وی با اشاره به برخی از عملکرد‌های تحقیر آمیز در زمان شاه گفت:: در برهه‌ای قبل از انقلاب شاه همسر خود را برای دلجویی از کارتر به آمریکا فرستاد که این کار او سرافکندگی جهانی برای ایران داشت.

آیت الله حسینی با اشاره به پیروزی‌های انقلاب اسلامی در برهه‌های مختلف و عبور از گردنه‌های سخت، ۴۰ سالگی عمر انقلاب را نشان از قدرت جهانی ایران دانست و تصریح کرد: بی اصل و نسب‌ها و شرور‌هایی که بویی از انسانیت و تمدن نبرده اند مخالفین اصلی انقلاب اسلامی می‌باشند.

او با اشاره به اینکه ایران علی پناه آمریکاست گفت:: در زمان‌های قدیم جوانی به نام علی پناه بود که همیشه دیوانه را آزار و اذیت می‌کرد و باعث شده بود تا هرکس دیگری دیوانه را اذیت می‌کرد دیوانه به او می‌گفت: علی پناه نکن.

حسینی با تشرح این حکایت که حال و روز امروز آمریکایی‌ها در جهان شده است گفت:: ایران زمانی در استعمار و بهشت آمریکایی‌ها بود، ولی امروزه در دنیا کشوری مستقل‌تر از جمهوری اسلامی ایران نیست.

وی با بیان اینکه پاسداران آبروی نظام هستند از مردم خواست تا قدر دان انقلاب و سپاه باشند.

امام جمعه شهر یاسوج در پایان ضمن تقدیر از خدمات سپاه فتح در استان از فرمانده این سپاه خواست تا بیش از پیش نسبت به رفع محرومیت‌ها در استان تلاش کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار