خبرهای داغ:
سرهنگ رحمانی در نشست خبری هفته بسیج :

5 آذر سند افتخار ولایت مداری بر پیشانی مردم گرگان / اجرای 313 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان گرگان/تجلیل از خانواده معظم شهدا در روز ملی گرگان

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت:در هفته بسیج شهرستان گرگان 313 برنامه برگزار خواهد شد که از این تعداد برنامه ، 242برنامه در سطح پایگاهی ، 60 برنامه در سطح حوزه های مقاومت و 11 برنامه در سطح شهرستانی نیز پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

آذر سند افتخار ولایت مداری مردم بر پیشانی مردم گرگان / اجرای 313 عنوان برنامه در هفته بسیج شهرستان گرگان/تجلیل از خانواده معظم شهدا در روز گرگانبه گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، صبح امروز سرهنگ پاسدار باقر رحمانی فرمانده سپاه شهرستان گرگان در نشست خبری بمناسبت هفته بسیج ضمن تبریک این بسیج و هفته وحدت در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیروزی انقلاب و در پی سیاست های خصمانه ی دشمن که بدنبال ایجاد اختلاف در بین مذاهب در ایران بود ، نغمه های نفاق و توطئه به گوش می رسید که با درایت الهی امام(ره) این توطئه خنثی و این تهدید نیز تبدیل به فرصت و به هفته ی وحدت نامگذاری شد.

وی افزود: همچنین روز 5 آذر که به ارتش 20میلیونی یا همان بسیج نامگذاری شده است ، با توجه به اهدافی که امام در ذهن خود پرورش میداد ، هیچ سازمان یا نهادی را بهتر از نهاد مردمی برای دفاع از انقلاب اسلامی نمیدید و به همین منظور نیروی مقاومت بسیج را تشکیل دادند.

 رحمانی بسیج را یک پدیده ی الهی و شگفت انگیز دانست و تصریح کرد: در طی این مدت هم بسیج توانسته است تحت هدایت های حکیمانه ی امام خامنه ای و با عنایت و ایثارگری مجاهدان بسیجی اهداف انقلاب را به پیش برده و از آن دفاع کند و با لطف پروردگار به 39 سالگی خود برسد.

 فرمانده سپاه ناحیه گرگان با اشاره به اینکه نهضت و پیام بسیج به یک تفکر و جریان تبدیل شده است خاطر نشان کرد: مکتب بسیج ، توکل به خدا و توسل به ائمه(ع) و مکتب سرخ عاشورا و همچنین خلوص در نیت ، عمل و جهاد عاشورایی ، ولایت پذیری و مقابله با ظلم و استکبار ستیزی است که در تمامی بسیجیان نیز متبلور است.

وی یادآور شد: کارکردهای بسیج در حوزه های مختلف بسیار متعدد بوده و بسیج صرفا برای امورات نظامی و دفاعی نیست و گواه این ادعا ، تاریخ تاسیس بسیج بوده که 9 ماه قبل از آغاز جنگ اتفاق افتاده است.

 رحمانی به اتفاقات روز 5 آذر در شهر گرگان اشاره کرد و گفت: در سال 57 و حدود 80 روز قبل از پیروزی انقلاب اسلامی در یکشنبه ی خونین واقعه تاریخی ، انقلابی و اعتقادی در شهر گرگان رخ داد بدین صورتکه عده ای از هموطنان ما در 29آبان 57 در پی اعتراض به رفتارها و خباثت های رژیم طاغوت به حرم مطهر رضوی پناه بردند که متاسفانه با گستاخی ماموران مزدور شاه پای آنهاهم به حرم کشیده شد و مردم را در آنجا به شهادت رساندند.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان افزود: در پی پیام حضرت امام خمینی(ره) ، مردم شهر گرگان به نشانه ی اعتراض به جنایات این مزدوران در هفتمین روز از شهادت عده ای از هموطنان خود و در روز 5 آذر به خیابان ها آمدند که تعداد 14 نفر از این عزیزان به شهادت رسیدند و این روز به روز ملی گرگان به ثبت رسیده و سند افتخار ولایت مداری و ولایت پذیری بر پیشانی شهر گرگان محسوب می شود.

 وی  تعداد برنامه های پیش بینی شده ی سپاه گرگان در هفته بسیج را 313 برنامه عنوان کرد واظهار داشت: از تعداد این 313 برنامه ، 242برنامه در سطح پایگاهی ، 60 برنامه در سطح حوزه های مقاومت و 11 برنامه در سطح شهرستانی نیز پیش بینی شده است.

رحمانی تصریح کرد: از دیگر برنامه های این هفته در شهرستان گرگان ، دیدار با 157 خانواده ی معزز شهدا ، 100 مورد برنامه های ورزشی ، 38 مورد نشست و همایش بصیرتی ، یادبود و غبارروبی گلزار شهدا در 7 مورد ، 7 عنوان برنامه در بحث تحکیم وحدت ، 8 برنامه ی محرومیت زدایی در عرصه های سازندگی میتوان اشاره کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرگان با بیان اینکه در صبح روز 5 آذر برنامه ی شکوه مقاومت ، پایداری بسیجیان با سخنرانی سردار معروفی در مصلی گرگان خواهیم داشت افزود: برنامه ای دیگر بمناسبت روز گرگان  از ساعت 15 الی 17 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برای شهدای این روز برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار