یکی از اولویت های اصلی بسیج خدمات رسانی به مردم است

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج ضمن تبریک هفته بسیج گفت: همانطور که رزمندگان در دوران مقدس از اسلام و عاشورا دفاع می کردند در عصر امروز وظیفه اصحاب رسانه است که با قلم خود از انقلاب اسلامی دفاع کند.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۰۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اینکه به فرمان امام خمینی (ره) در 5 آذر ۱۳۵۷نهاد بسیج شکل گرفت اظهار داشت:حضور مردم در قالب نهاد بسیج دفاع را عمومی کرد و همین تدبیر امام معادلات دنیا را به هم زد و زمانی که مردم به صحنه ورود کردند پیشروی دشمن متوقف شد .

وی با اشاره به اینکه حماسه‌ای که همه رزمندگان اسلام در قالب نهاد بسیج آفریدند در تاریخ بی‌نظیر و به ثبت رسیده است ،تصریح کرد: از زیبایی هایی که رزمندگان در دوران دفاع مقدس عرضه داشتند یکی حسینی و عاشورایی جنگیدن و دیگری روحیه معنوی که بین رزمندگان حاکم بود.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر نقش تاریخی بسیج در دوران مقدس خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت مردم در مفابل دنیا ایستادگی نمود و به پیروزی رسید.

سردار کرمی با اشاره به توسعه بسیج بعد از دوران دفاع مقدس تصریح کرد: در عصر امروز بسیج جهان اسلام در بسیاری از کشور ها با مقاومت در مقابل جبهه استکبار شکل گرفته است.

وی به حضور بسیجیان در صحنه های مختلف جامعه اشاره نمود و ابراز داشت: یکی از اولویت های اصلی بسیج خدمات رسانی به مردم است.

این مقام مسئول تصریح کرد: نهاد  بسیج در کشور با کمترین امکانات بهترین فعالیت‌ها را  در عرصه محرومیت‌زدایی ، سازندگی و خدمات رسانی به طور گسترده فعالیت دارد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان  با بیان اینکه ما جان خود رافدای مردم می کنیم عنوان کرد: دشمن امروز ایمان، اعتقاد، ارزش های اسلامی، جایگاه ولایت فقیه و بسیج را نشانه رفته است که فعالیت های بصیرت افزایی بسیج می تواند در این زمینه تاثیرگذار باشد.

جهانبخش کرمی  با اعلام اینکه سالانه بیش از 20 هزار برنامه فرهنگی از سوی بسیج اجرا می شود تصریح کرد: حضور 21 هزار نفر از بسیجیان شهر زنجان در همایش شکوه پایداری که این شور و عظمت در همه شهرها به نمایش گذاشته شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه  120 عنوان برنامه در هفته بسیج پیش بینی شده است، اظهارداشت: یک هزار و 700 برنامه توسط کانون ها و پایگاه های مقاومت بسیج در استان زنجان اجرایی می شود.

وی با تاکید براینکه با مجاهدت های رزمندگان اسلام پیروزی نصیب انقلاب اسلامی شده خاطر نشان کرد : بیش از چهل هزار نفر سالانه از مناطق جنوب کشور دیدن می کنند .

ارسال نظرات