خبرهای داغ:
معاون فرهنگی سپاه استان قزوین خبر داد:

برگزاری ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص در استان طی هفته بسیج

معاون فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص در سطح استان تبیین شده است که اگر بخواهیم هر برنامه‌ای را به تفکیک حوزه، پایگاه و کانون‌ها تفکیک کنیم بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه را شامل می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۵


به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، محمد امیری مقدم، مسوول معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین در نشست خبری هفته بسیج که صبح امروز در سالن جلسات روابط عمومی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شده بود با اشاره به سخنی از امام راحل اظهار کرد: بسیج مظهر ایستادگی وحدت و خدمتاست، نیروی در خدمت انقلاب و مردم که خود را موظف به خدمت رسانی و رفع هر نوع مشکلی از مردم می‌داند.
وی با یادآوری تقارن هفته بسیج و هفته وحدت ابراز کرد: فضا سازی مناسبی در خصوص هفته بسیج و هفته وحدت در سط شهر و استان قزوین اتفاق افتاده است، هر دو موضوع برای ما مهم می‌باشد لذا در هر دو اتفاق تمام تلاش خود را به کار برده ایم.
بیش از ۲۰۰ عتوان برنامه شاخص در هفته بسیج
امیری مقدم تبیین کرد: بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه شاخص در سطح استان تبیین شده است که اگر بخواهیم هر برنامه‌ای را به تفکیک حوزه، پایگاه و کانون‌ها تفکیک کنیم بیش از ۱۰۰۰ عنوان برنامه را شامل می‌شود.
مسوول فرهنگی سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توضیح داد: برنامه عمومی نظیر دیدار با ائمه جمعه استان و شهرستان ها، عطر افشانی همه گلزار‌های شهدا استان قزوین، راه اندازی اجتماعات مردمی و کمپین حمایت از مردم یمن، نشست‌های بصیرتی و روشنگری در سطح حوزه‌ها و کانون‌ها و پایگا ه.‌های بسیج انجام خواهد گرفت.
وی یادآور شد: نشست‌های بصیرتی در هفته بسیج با حضضور سخنرانان مطرح کشوری و استانی نظیر سردار شاهرخی، آیت الله عابدینی، حجت الاسلام معبودی، سردار اهوازیان، حجت الاسلام عالی، حجت الاسلام دهلوی، سردار اباذری، حجت الاسلام ابوترابی، حجت الاسلام صدیقی و. پیگیری خواهد شد.
امیری مقدم اضافه کرد: طرح جهادی کلاس خدمت برای دانش آموزان طی هفته بسیج برقرار خواهد گرید، طرح‌های عمرانی متعددی توسط بسیج مهندسین و بسیج سازندگی افتتاح خواهد گردید، همچنین طرخ ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد در این هفته برگزار می‌گردد و در استانه جشن ۴۰ سالگی انقلاب نیز این طرح توسط ۴۰ پزشک در ۴۰ مسجد ادامه خواهد یافت؛ ۴۰ میز خدمت از طریق بسیج کارمندان در اداره‌ها برقرار می‌گردد.
وی در بخش پایانی سخنان خود یادآور شد: برنامه‌های متعدد فرهنگی نیز در هفته بسیج برگزار می‌گردد، برای مثال برخی کتاب، فیلم، مستند و سرود‌هایی که در زمان برگزاری کنگره رونمایی نشدند طی این هفته رونمایی خواهند شد.
مسوول معاونت فرهنگی سپاه استان قزوین گفت: برنامه‌های هفته بسیج با برگزاری حماسه شکوه پایداری که ۵ آذر در نواحی به کمک ادارات برگزار خواهد گردید، به کار خود خاتمه می‌دهد.
۱۰۰۴/پ ۳۰/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها