فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه عنوان کرد: محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مشکلات محرومان در اولویت برنامه‌های طرح توسعه و تعالی بسیج قرار دارد که در این زمینه با کمک کمیته امداد و دیگر نهاد‌های اجرایی ۱۷ واحد مسکونی ویژه نیازمندان سطح شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۶۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سرگرد پاسدار رضا اسماعیلی کاخ در نشست هم‌اندیشی ساخت واحد مسکونی مددجویی شهرستان ارزوئیه با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: فلسفه تاسیس «کمیته امداد و سپاه» در بدو انقلاب رسیدگی به مستضعفان بوده است و اظهار کرد: امام راحل همواره در بیانات خویش بر توجه به محرومان و مستضعفان تاکید داشتند که اساس کار سپاه و کمیته امداد هم انشاءالله همین می‌باشد.

فرمانده سپاه شهرستان ارزوئیه، با بیان اینکه نیاز به سرپناه برای مردم محروم باید در اولویت قرار گیرد خاطر نشان کرد: محرومیت‌ها را می‌توان تا حد قابل توجهی با استفاده از مدیریت و منابع درون شهرستانی رفع کرد.

سرگرد پاسدار اسماعیلی کاخ با اشاره به اینکه سپاه با کمیته امداد و دیگر نهاد‌های اجرایی سطح شهرستان برای رفع محرومیت قدم‌های خوبی تاکنون برداشته اند ابراز امیدواری کرد و خاطر نشان کرد: با همه فراز و نشیب‌ها، ولی خدمات قابل توجهی در عرصه‌های مختلف شده که رسیدگی به محرومان در اولویت قرار داشته است.

وی، ساخت سرپناه ویژه محرومان و مددجویان کمیته امداد را از خدمات ارزنده‌ی گروه‌های جهادی بسیج مطرح کرد و افزود: اکنون ساخت ۱۷ واحد مسکونی ویژه نیازمندان و مددجویان کمیته‌ی امداد از جمله طرح‌های توسعه و تعالی بسیج با کمک کمیته امداد و دیگر نهاد‌های اجرایی در دستور کار قرار گرفته که تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر تحویل داده شود.


در این نشست رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ضمن تشکر از همراهی‌های فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، در خصوص ساخت مسکن مددجویی با همکاری سپاه، یادآور شد: به حول قوه الهی هر طرحی که با همراهی سپاه آغاز نموده ایم با موفقیت به پایان رسانده ایم، انشاءالله این طرح هم بازدهی خوبی به همراه دارد.

وی در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه امروز مسکن در کانون توجه خدمات کمیته امداد در جهت تأمین مسکن مددجویان قرار گرفته است نیز می‌طلبد در امر احداث مسکن مددجویان نیز سایر دستگاه‌های اجرایی و خیران مشارکت بیشتری داشته باشند
ارسال نظرات