خبرهای داغ:
فرمانده سپاه گالیکش گفت:هفته بسیج امسال بیش از یکصد برنامه مختلف در سطح رده های مقاومت انجام میشود که 38 برنامه در روزشمار هفته بسیج شهرستان جای دارد و مابقی آن توسط حوزه ها،پایگاه ها و کانون های مقاومت پیگیری می شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۹۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،سرهنگ دوم پاسدار سید یحیی قاضوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گالیکش صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان گالیکش،ضمن تبریک هفته بسیج و گرامیداشت هفته وحدت و تشکر و قدردانی از زحمات بی منت و بدون شائبه اصحاب رسانه شهرستان،ابراز امیدواری کرد که انشالله بتوانیم در این هفته یک وحدت و همبستگی بی مثال را در بین مسلمانان جهان داشته باشیم که به نابودی استکبار ختم شود.

وی هفته بسیج را یکی برکات این نظام و انقلاب دانست و عنوان کرد: هفته بسیج همراه و مکمل در تربیت و شکوفایی این نظام و مردم است.

وی نگاه بسیج را نگاه خدمات رسانی به مردم آسیب پذیر و مستضعف و جزء وظایف ذاتی و اصلی بسیج دانست و خدماتی از قبیل اردوها و رزمایش جهادی،خدمات درمانی،علمی و آموزشی،برنامه های فرهنگی و برگزاری مجالس و محافل یادواره های شهدا،دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران،کمک ساخت مسجد و خانه عالم،دیدار با علمای اهل تشیع و تسنن و برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی را تنها گوشه ای ازخدمات رسانی بسیج به مردم شریف منطقه در طی سال نام برد.

فرمانده سپاه گالیکش گفت:هفته بسیج امسال بیش از یکصد برنامه مختلف در سطح رده های مقاومت انجام میشود که 38 برنامه در روزشمار هفته بسیج شهرستان جای دارد و مابقی آن توسط حوزه ها،پایگاه ها و کانون های مقاومت پیگیری می شود.

قاضوی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج از جمله برگزاری جشن هفته وحدت،کاروان قرآنی منادیان وحدت، ویزیت رایگان،نشست های بصیرتی و روشنگری،همایش مشترک ائمه جمعه و جماعت،خدمات رسانی در غالب اردوهای جهادی، همایش یاد یاران و دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران،کوهپیمایی و پیاده روی های عمومی و برنامه ها و خدمات گسترده دیگر را جزیی از برنامه های پیش بینی شده این هفته دانست که با محوریت 5 حوزه مقاومت برادر و خواهردر2 شهر و 63 روستا انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه گالیکش خدمات اقتصاد مقاومتی در خصوص واگذاری اعتبارات را در حد جزیی دانست و افزود خدمات بسیج در برگزاری کارگاه های آموزشی از جمله تشکیل کلاسهای پرورش قارچ،خیاطی و ... دایر می باشد.

وی در پایان برنامه هایی از قبیل حضور حماسی 2000 نفری بسیجیان در همایش شکوه پایداری بمناسبت 5 آذر،گردهمایی مدافعان وطن و اسوه های انقلاب(تجمع رزمندگان و پیشکسوتان بسیجی)،دیدار با ائمه جمعه و جماعت اهل تشیع و تسنن بمناسبت هفته ی وحدت،کلنگ زنی مدرسه دو کلاسه شهید اقبالی روستای محمود آباد، رژه خودرویی،صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی،مسابقات چهارجانبه ورزشی شرق گلستان به میزبانی گالیکش،سخنرانی فرماندهان نظامی پیشکسوت در برنامه ها و نشست های بصیرتی و یادواره های شهدا را بعنوان برنامه های شاخص هفته بسیج شهرستان گالیکش معرفی کرد.

خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان جلال پاک نژاد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها