صبح امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان در محل فرودگاه استان کرمان برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۹۵۸۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان،  امروز صبح مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان در محل فرودگاه استان کرمان برگزار شد .

 
در این مراسم از زحمات ارسلان محمدپور فرمانده سابق یگان حفاظت هواپیمایی استان کرمان تقدیر و تشکر کردند و داود حاجی آبادی به عنوان فرمانده یگان هواپیمایی استان کرمان منصوب شدند .
سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این مراسم اظهار داشت : از زحمات و تلاش های برادر عزیز محمدپور به جهت تلاش ها و هماهنگی هایی که در بخش های مختلف انجام داده اند تشکر می کنیم .

 
وی گفت : امیدواریم فرمانده جدید در کارشان موفق باشند زیرا رده های سپاه در استان هماهنگی های لازم را با مدیریت جدید یگان خواهند داشت .

 
اوحمزه خاطر شنان کرد : از زحمات مدیریت فرودگاه و پلیس فرودگاه و حراست و مجموعه هیا دیگر فرودگاه که شاهد هماهنگی آن ها هستیم تشکر می کنیم .

 
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نقش خانواده ها در موفقیت فرماندهان یگان عنوان داشت : پشت هر مرد موفقی همواره یک زن موفق قرار دارد که تمامی کمی و کاستی ها را تحمل کرده اند و امیدواریم در تمامی مراحل زندگی موفق باشند .

 
همچنین قاسمی معاون هماهنگ کننده یگان حفاظت فرودگاه های کشور ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت آغاز هفته بسیج اظهار داشت : همه اذعان دارند کار تشکیلاتی فرودگاه مانند یک ساعت است و سه قطبی که رد فرودگاه قرار دارد همانند یک ساعت هستند که باید در کنار یکدیگر فعالیت کنند .

 
وی گفت : این همکاری ها سبب می شود تا یان چرخش دنده ها کار را به خوبی پیش ببرند .

 
قاسمی خاطر نشان کرد :  همه ما آمده ایم تا آسایش را بریا مردم فراهم کنیم و از زحمات شبانه روزی ارسلان محمدپور تشکر می کنیم و سرهنگ داوود حاجی آبادی که دارای تجربه بالا در فرودگاه است را منصوب می کنیم .

 
در ادامه قاسم زاده مدیر کل فرودگاه های استان کرمان افزود : امیدواریم محیط کاری را طوری تعریف کنیم که ایجاد وحدت و رضایت مندی مردم  از نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد شود چرا که مردم ولی نعمتان نظام هستند .

 
وی گفت : اگر مردم رنجشی از ما داشته باشند بریا ما مشکل و گران سنگ است .

 

ارسال نظرات