طی مراسمی و با حضور فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولان نمایشگاه بزرگ کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۸۱
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار علی رزمجو پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر که بمناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار داشت: مردم همگی خود بسیجی‌اند و در همه عرصه‌ها باید در پیشبرد اهداف انقلاب پیش‌قدم باشند.

رزمجو با تاکید بر اینکه بسیج در عرصه کتابخوانی نیز کارهای شایسته‌ای انجام داده، ادامه داد: ترویج فرهنگ کتابخوانی، آشنا و فعال کردن مردم با کتاب و کتابخوانی از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با بیش از 70 هزار جلد، 2 هزار و 500 عنوان و بیش از 70 ناشر تا 16 آذر دایر است، گفت: درب نمایشگاه از ساعت 9 صبح الی 13:30 و بعد از ظهر نیز از 16 تا 21:30 بر روز بازدیدکنندگان باز است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به برخز از عناوین موجود در نمایشگاه کتاب اشاره کرد و افزود: کتاب‌های عمومی، آموزشی، ادبیات، تاریخ، پزشکی، طبی گیاهی، دفاع مقدس، رمان، روان‌شناسی و انقلاب از جمله عناوین موجود در این نمایشگاه است.

رزمجو در پایان گفت: برخی از کتب با تخفیف 50 درصد و برخی نیز 20 درصد به فروش خواهد رسید.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها