خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی :

بسیج سازمانی پرکار و کم هزینه است

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: بسیج نقطه اتصال و اتحاد مشترک اقشار مختلف مردم ،اقشار سیاسی و گروه های مختلف است.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۷۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در مراسم صبحگاه مشترک هفته بسیج شهرستان طبس که در اداره راه آهن کل شرق برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت : امام راحل در ابتدای انقلاب سازمان ها و نهاد های مختلفی در راستای پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی راه اندازی کردند که بسیج هم یکی از همین سازمان های پر برکت بود.

وی افزود : بسیج موثرترین ،گسترده ترین ،پایکارترین و جامع ترین سازمانی است که بنیانگذار انقلاب ،امام راحل آن را راه اندازی کرده است.

سردار قاسمی خاطر نشان کرد: بسیج دو قسمت است ،ما تفکر بسیجی داریم و فرد بسیجی.هر فرد که در این نظام به هر شکل خدمت کند جز بسیج دهها میلیونی نظام انقلاب اسلامی محسوب می شود . و دیگری سازمان بسیج است که در آن افراد سازماندهی می شوند ،آموزش می بینند.

 فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد : امروزه دشمن در موضوعات مختلف از جمله اقتصاد ،فرهنگ،تحریم ها و جنگ روانی به طور همزمان با ما در حال جنگ است ولی آمریکا بداند ایران در مقابل مشکلات ایستادگی خواهد کرد و به آمریکا باج نخواهد داد.

وی افزود : امروزه هر جای جهان که منافع آمریکا وجود داشته باشد بسیج مردمی در مقابل آن ایستادگی می کند و بحمد الله آمریکا امروزه در سوریه و عراق و فلسطین یمن هیج جایگاهی ندارد و این نتیجه تلاش بسیج در جای جای منطقه بوده است.

سردار قاسمی گفت: آمریکا سعی داشت در 13 آبان دیگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وجود نداشته باشد ولی بسیج مردمی با حضور در صحنه های مختلف باعث شد انقلاب از این گردنه هم به سلامت عبور کند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی تاکید کرد : به قول مقام معظم رهبری دشمن سعی دارد با راه اندازی مثلث شوم ( منافقین ، عربستان ، اسرائیل ) به دنبال از بین بردن انقلاب ما هستند ولی دشمن بداند این مثلث شوم هیج غلطی نمی تواند بکند و ما با اتحاد می توانیم از تمام گردنه ها عبور کنیم و لازمه این موضوع آن است که ما از تفکر وفرهنگ غربی فاصله بگیریم و بر توان خود در تمام زمینه ها متکی باشیم .

وی خاطر نشان کرد:امروز رسالت ما بسیجیان جهاد اقتصادی و صرفه جویی است و دشمن بداند ما  امسال با شکوه تر از هر سال 40 سالگی انقلاب را جشن خواهیم گرفت و از تمام موانع به لطف الهی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار