فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان گفت: بسیجی یک فرهنگ خاص است که دارای شاخصه‌های اخلاص، بصیرت و حضور به موقع و آگاهانه در میدان‌های گوناگون انقلاب با بهره گیری از نهضت امام حسین (ع)، روح عزتمندی و اقتدار را در جامعه ترویج می‌دهد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۶۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۵
سرهنگ پاسدار عباس فروزان مهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج و  تقارن آن با هفته وحدت اظهارداشت: این تقارن مبارک بهترین فرصتی است که ما می‌توانیم با بهره گیری از ظرفیت ایجادشده در شهرستان برای ایجاد هرچه بیشتر وحدت تلاش و با اجرای برنامه‌های متنوع، این یک دلی و وحدت را گسترش دهیم.
 
وی با اشاره به اینکه اولین بسیجیان عالم انبیا و اولیای الهی هستند، هفته بسیج را هفته فرهنگ ایثارگری دانست که به استحکام نظام و تحکیم و حفظ وحدت اسلام می‌انجامد.
 
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج قوچان افزود: بسیجی یک فرهنگ خاص است که دارای شاخصه‌های اخلاص، بصیرت و حضور به موقع و آگاهانه در میدان‌های گوناگون انقلاب با بهره گیری از نهضت امام حسین (ع)، روح عزتمندی و اقتدار را در جامعه ترویج می‌دهد.
 
وی با بیان اینکه در آیات متعددی از قرآن کریم به ضرورت بسیج و آمادگی مسلمانان برای مبارزه با دشمنان تاکید کرده است، یاد آور شد: بسیج یکی از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود و این امر خطیر موید بینش عمیق، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در دستور تشکیل چنین سازمانی است و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) تشکیل و رشد جوانان خدا جوی بسیجی فتح الفتوح امام راحل بود.
 
 عباس فروزان مهر گفت: امسال ۱۷۰ برنامه مختلف و متنوع برای هفته بسیج پیش‌بینی شده که توسط حوزه‌ها، پایگاه‌های مقاومت بسیج و ادارات در نقاط مختلف شهرستان اجرا خواهد شد.

وی افزود: هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز و تا پنجم آذر ادامه دارد از مهمترین و شاخص‌ترین برنامه‌های این هفته می‌توان صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی و انتظامی و بسیجیان، دیدار با امام جمعه شهرستان قوچان، غبار روبی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مراسم آبروی محله افتخار محله، دیدار وسرکشی از خانواده معظم شهدا، نشست خبری با اصحاب رسانه، برگزاردومین جشنواره علویون تقدیر و تجلیل از بسیجیان برتر در زمینه اخلاقی وعلمی و پژوهشی و برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرتی در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج و شرکت بسیجیان در نماز عبادی سیاسی جمعه، اجتماع بزرگ بسیجیان در روز ۵ آذر در مصلی نماز جمعه، برگزاری حلقات صالحین با عنوان میقات الصالحین و برگزاری مسابقات ورزشی در سطح نیرو‌های مسلح از شاخص‌ترین این برنامه‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها