خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه استان همدان با بیان اینکه آقای نیکبخت در مسئولیت استانداری با عقل خود و من در مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان با دل فعالیت می‌کردیم، گفت: در ایفای مسئولیت سعی شد ثبات، امنیت و آرامش استان حفظ شود که جای شکر دارد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۶۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

نیکبخت در تصدی مسئولیت ثبات، امنیت و آرامش استان را حفظ کردبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله غیاث الدن طه محمدی  امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار همدان با تقدیر از زحمات و تلاش‌های محمدناصر نیکبخت استاندار همدان اظهار کرد: این مراسم تودیع یک خدمتگزار مخلص و معرفی یک خدمتگزار مخلص دیگر است.

وی با  تاکید بر ضرورت تکریم و قدرانی از خدمتگزاران  مردم عنوان کرد: کسی که از خوبی‌ها و خدمات بندگان خدا شکرگزار نباشد از نعمت‌های الهی  شکر‌گزار نخواهد بود به طوی که شکرگزارترین افراد در برابر موهبت‌های الهی کسانی هستند که بیشتر از همه در برابر خوبی‌ها و خدمتگزاری‌های خلق خدا  شکرگذار هستند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه شکرگزاری از نعمت خداوند متعال در صورت عدم شکرگزاری از خوبی‌ها و خدمتگزاری‌های خلق خدا مورد قبول واقع نیست، گفت:  این چراغ خطی است که باید به آن توجه کرد.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های نیکبخت در تصدی مسئولیت، تصریح کرد:  ایشان در این 15 سال خدمت، بسیار خوب درخشید که مردم همدان قدردان این تلاش‌ها و زحمات هستند.

محمدی اضافه کرد: شکرگزاری ما نسبت به زحمات و خدمات آقای نیکبخت یک عالمی دیگر دارد و آن این است که ما از تک تک امت شکرگزار باشیم چراکه درک نعمت و قدر نعمت را شناختن آسان نیست.

وی با بیان اینکه در عرف ما قدرشناسی با شکرگزاری اشتباه گرفته می‌شود، یادآور شد: در برابر خدمات و خوبی‌ها باید قدر و اندازه آن را دید و موازات با آن شکرگزار بود و این اوج قدرشناسی و شکرگزاری است.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان با بیان اینکه آقای نیکبخت در مسئولیت استانداری با عقل خود و من در مسئولیت نماینده ولی فقیه در استان با دل فعالیت می‌کردیم، گفت: در ایفای مسئولیت سعی شد ثبات، امنیت و آرامش استان حفظ شود که جای شکر دارد.

وی خاطرنشان کرد: امروز بنده به نمایندگی از 2 میلیون جمعیت استان از زحمات و خدمات  خالصانه و بی شائبه این برادر عزیز تشکر می‌کنم و امیدواریم مهر رضایت امام زمان(عج) پای کارنامه ایشان ثبت شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات