در این بیانیه آمده است: ما بسیجیان در چهلمین سال انقلاب اسلامی، با امام و رهبر خود پیمان می‌بندیم که همچون بسیجیان اول انقلاب، این نظام اسلامی را با جان و مال و آبروی خود حفظ کنیم و در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم و در هر کجای دنیا که شیطان بزرگ واذنابش برای انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام عزیز تهدیدی آفریدند، فتنه‌ها را در نطفه خفه کنیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۶۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد در این بیانیه آمده است: سپاه الغدیر استان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه ای صادر نمود . متن بیانیه :
بسمه تعالی
امام خمینی (ره): بسیج لشکر مخلص خداست که دفتر تشکل آن را همه مجاهدان از اولین تا آخرین امضا نموده اند.
با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷، زحمات تمام کسانی که در ۱۵۰ سال گذشته از جان و مال و آبرو و خانواده خود گذشتند به ثمر نشست. کسانی که برای هموار کردن راه انقلاب اسلامی شکنجه‌ها کشیدند، داغ عزیزان را به جان خریدند، ولی دست از مبارزه با ظلم بر نداشتند؛ اما با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان اسلام و قرآن که آمال و آرزو‌های خود را در دو قرن اخیر از دست رفته می‌دیدند تمام توان خود را به کار بستند تا انقلاب اسلامی را که ثمره خون هزاران شهید بود نابود کنند. آن‌ها با استفاده از جریان نفاق و ضد انقلاب، کشور را به آشوب کشیدند. یک روز عده‌ای را به وضع فجیعی می‌کشتند؛ روز دیگر برای نابودی این انقلاب اقدام به کودتا کردند و سپس تحریم‌های شدیدی علیه مردم ایران اعمال کردند. ولی مردم پاک ایران اسلامی که به گفته امامشان بهتر از مردم زمان رسول خدا (ص) بودند، دست از انقلاب نکشیدند و با تمام توان مقاومت کردند. اما هرچه می‌گذشت، توطئه‌ها پیچیده تر، بزرگتر و خطرناکتر می‌شد.
هنوز انقلاب اسلامی ایران یکساله نشده بود که امام خمینی (ره) در ۵ آذر ۱۳۵۸ فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر فرمودند؛ بسیج که میقات پا برهنگان و معراج اندیشه پاک اسلامی بود، به خوبی از عهده حفاظت از ارزش‌های اسلامی و انقلابی برآمد و در مقابل توطئه‌های دشمنان، چون سدی محکم ایستاد و تا امروز نیز که ۴۰ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد همین بسیج مستضعفین و روحیه بسیجی و انقلابی است که انقلاب را حفظ کرده و به پیش می‌برد.
ما بسیجیان در چهلمین سال انقلاب اسلامی، با امام و رهبر خود پیمان می‌بندیم که همچون بسیجیان اول انقلاب، این نظام اسلامی را با جان و مال و آبروی خود حفظ کنیم و در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی بکوشیم و در هر کجای دنیا که شیطان بزرگ واذنابش برای انقلاب و ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام عزیز تهدیدی آفریدند، فتنه‌ها را در نطفه خفه کنیم.
ان شاء الله بتوانیم پرچم این انقلاب را به دست امام زمانمان برسانیم و در تشکیل حکومت جهانی اسلام سهمی داشته باشیم.
ارسال نظرات