خبرهای داغ:
معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین:

بسیج، اثر ماندگار انقلاب/تنوع برنامه‌های هفته بسیج متفاوت با سنوات گذشته است

سرهنگ طاهرخانی گفت: هفته بسیج امسال امتیازات ویژه ای نسبت به سنوات گذشته دارد که تقارن این هفته با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم مهمترین ویژگی ان می باشد و در برنامه هایمان تلاش کردیم که حرکت و مناسبت این دو عنوان در این هفته حفظ شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۶۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست خبری و مطبوعاتی هفته بسیج با حضور سرهنگ ابوالفضل طاهرخانی، معاون هماهنگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و اصحاب رسانه در سالن جلسات روابط عمومی سپاه استان برگزار شد.
سرهنگ طاهرخانی در این نشست ضمن اشاره به برگزاری بزرگترین اتفاق فرهنگی استان و قدردانی از خبرنگاران و همه مجموعه های استان بیان کرد: همه کسانی که در برگزاری کنگره شرکت داشتند اعم از خبرنگاران و مسوولان توفیقی نصیبشان شد که این مراسم بزرگ را با محوریت وحدت و صمیمیت به سرانجام رساندند.
وی گفت: پنج روز اجلاسیه با حضور شخصیتهای لشکری و کشوری آبرویی برای استان بود که بتوانیم میزبان استان باشیم و طبق فرمایش مقام معظم رهبری اجر زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: رضایتمندی بسیار خوبی از سوی مخاطبین وجود داشت و شما اصحاب رسانه نقش بسیار پررنگی در انعکاس اخبار کنگره داشتید که جای تقدیر دارد.
سرهنگ طاهرخانی عنوان کرد: یکی از ماندگارترین اثار انقلاب تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام بود که وارد چهلمین سال خود میشود و جز خیر و برکات چیزی نداشته و همیشه در تمام مراحل انقلاب، به عنوان یار و پاسدار انقلاب انجام وظیفه نموده است.
وی افزود: اقدامات بسیج در دوران جنگ تحمیلی بسیار مشهود بود و بر همین اساس در عرصه دفاع مقدس، حتی یک وجب از خاک ایران به دست دشمن نیفتاد و نقش بسیج پررنگتر از سایر ارگانها بود.
معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: نقش بسیج در تمام عرصه های نظامی، فرهنگی، اقتصادی و سازندگی بسیار مهم بود و عدم وابستگی بسیج در انجام ماموریتها، از ویژگی های بارز آن است. در عرصه های خدماتی اردوهای جهادی اجرا شده که با تشکیل گروهای مختلف به کمک مناطق محروم و کمتر توسعه یافته شتافته است.
شعار محوری امسال بسیج مظهر ایستادگی و وحدت و خدمت
سرهنگ طاهرخانی با اشاره به شعار سال هفته بسیج مطرح کرد: شعار محوری امسال بسیج مظهر ایستادگی و وحدت و خدمت است. انچه امروز بعنوان برنامه های اصلی ما در سال ۹۷ می باشد ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت بوده است و برنامه هایی تدوین شده که اثرگذاری بیشتری داشته باشد.
وی اضافه کرد: هفته بسیج امسال امتیازات ویژه ای با سنوات گذشته دارد که تقارن این هفته با هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) مهمترین ویژگی ان می باشد و در برنامه هایمان تلاش کردیم که حرکت و مناسبت این دو عنوان در این هفته حفظ شود.
این مسوول نظامی با اشاره به برنامه های هفته بسیج اضافه کرد: سخنرانی فرماندهان سپاههای شهرستانی روز جمعه پیش از خطبه ها و بیان عملکرد، حضور بسیجیان در صفوف نمازجمعه استان، تاکید بر حمایت از مردم یمن که با سکوت معنادار سردمداران دنیا مواجه است از برنامه های این هفته می باشد.
1000 پزشک در 1000 مسجد به صورت رایگان ارائه خدمت خواهند کرد
وی گفت: افتتاح پروژه های عمرانی توسط مهندسی سپاه و قرارگاه سازندگی، اجرای برنامه‌های متنوع از جمله برنامه های تلویزیونی با بیان ظرفیتهای بسیج در هفت شب، برگزاری میز خدمت در مناطق روستایی و مناطق کم بهره با حضور مسوولان سپاه و مسوولان استانی، حضور ۱۰۰۰ پزشک در ۱۰۰۰ مسجد در طول هفته در کل استان با حضور متخصصین حوزه پزشکی، حضور تیم قضایی استان در بخش های مختلف استان جهت مشاوره های قضایی، برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی از سوی معاونت تربیت بدنی، دیدار با خانواده شهدا از دیگر برنامه های این هفته می باشد.
سرهنگ طاهرخانی گفت: یکی از شاخصه های بسیج روحیه استکبارستیزی است و هر زمان که نیاز است مقتدرانه پشتیبان نظام بوده است. در حال حاضر نیز
بیش از ۲۰۰ هزار نفر بسیجی در قالب بسیجی عادی، فعال و کادر برای ماموریت های اردو جهادی، ماموریتهای علمی، فرهنگی، اجتماعی و‌هر آنچه نظام به آن نیاز دارد، در میدان بوده است.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار