مدیر کل صدا و سیما در جمع خبرنگاران گفت:

انعکاس دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در بام ایران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاورد‌های نظام اسلامی در بام ایران منعکس می‌شود.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۵۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مهرداد عظیمی در نشست خبری ویژه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به عملکرد و موفقیت‌های صدا و سیمای استان در جشنواره‌های مختلف، توسعه سیگنال رسانی و فرستنده دیجیتال، افزایش مخاطبان و ارتقای کمی، کیفی و محتوایی تولیدات رادیویی، تلویزیونی و خبری، از اهتمام این مرکز برای ساخت برنامه‌ها و مجموعه‌های فاخر تلویزیونی خبر داد.

وی افزود: سریال بی بی مریم بختیاری از تولیدات فاخر و منحصر به فرد رسانه ملی است که تولید چنین مجموعه تلویزیونی برای اولین بار در کشور، در دستور کار مراکز استانی رسانه ملی قرار دارد.

عظیمی گفت: هم اکنون تمامی زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای پوشش 100درصدی فرستنده‌های دیجیتال در چهارمحال‌ و بختیاری فراهم شده و احتمالاً تا شش ماه آینده، تمامی نقاط استان از سیگنال رسانی دیجیتال بهره‌مند شوند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی مشکلات استان از جمله آمار بالای بیکاری افزود: رسانه‌ها باید بر اساس مطالبه مردم و با همکاری مسئولان، برای رفع این تنگناها با رونق سرمایه گذاری، اقتصاد و اشتغال تلاش کنند.

عظیمی گفت: جذب گردشگر و توریسم از راهکار‌های معرفی صحیح ظرفیت‌های منحصر به فرد، بکر و خدادادی منطقه است که از وظایف رسانه‌ها محسوب می‌شود.

وی افزود: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در این راستا و با میزبانی بیست و یکمین جشنواره تولیدات رادیویی و تلویزیونی مراکز استان‎های رسانه ملی، بخش‌هایی از این ظرفیت را معرفی کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت نکوداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ضرورت اطلاع رسانی صحیح از دستاورد‌ها و عملکرد نظام جمهوری اسلامی برای افزایش امید و افتخار در جامعه و از طرفی پاسخ به یاوه گویی‌ها و لجن پراکنی رسانه‌های استکباری افزود: شبکه‌های استانی صدا و سیما به دنبال تحقق هنرمندانه این موضوع مهم هستند.

عظیمی گفت: صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری با تهیه و پخش برنامه‌های متنوع و جذاب، دستاورد‌های نظام اسلامی در بام ایران را منعکس خواهد کرد و از نظرات و طرح‌های ابتکاری مردم، مسئولان و رسانه‌ها هم در این زمینه استقبال می‌کند.

وی افزود: مقایسه صحیح وضعیت استان از جهات مختلف آموزشی و فرهنگی، علمی و فناوری، بهداشت و سلامت، صنعت و معدن، جاده‌ها و حمل و نقل، و زیرساخت‌های گوناگون در دوران های قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، محور این برنامه هاست که با حضور و همراهی مردم و مسئولان و بویژه کارشناسان و صاحبنظران انجام می‌شود.

22بهمن 1397چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که برنامه‌های نکوداشت آن، با شعار محوری «افتخار به گذشته، امید به آینده» برگزار می‌ شود.

ارسال نظرات