امام جمعه باخرز:

بسیج نماد وحدت است

امام جمعه باخرز سیج را نماد وحدت دانست و افزود: چند مسئله ارزشی در جامعه ما مورد هجوم می‌باشد یکی از آن‌ها بسیج است علت آن این است که بسیج مانند خاری در چشم دشمن است و همواره دشمنان را بیمناک کرده و بسیج و بسیجی با تفکر انقلابی توانسته است همواره یار و یاور انقلاب باشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۳۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، به مناسبت آغاز هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت کارکنان ناحیه باخرز به همراه مسئولین شهرستان به دیدار امام جمعه محترم این شهرستان رفتند.
 
در این دیدار حجت الاسلام زاهدی؛ امام جمعه شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج و تقارن آن با هفته وحدت، بسیج را نماد وحدت دانست و افزود: چند مسئله ارزشی در جامعه ما مورد هجوم می‌باشد یکی از آن‌ها بسیج است علت آن این است که بسیج مانند خاری در چشم دشمن است و همواره دشمنان را بیمناک کرده و بسیج و بسیجی با تفکر انقلابی توانسته است همواره یار و یاور انقلاب باشد.

وی در ادامه گفت: رهبر معظم انقلاب چند ویژگی برای بسیج مطرح کرده‌اند که از جمله آنان می‌توان به ایمان، اخلاص و مسئولیت پذیری بسیج اشاره کرد.
 
زاهدی افزود: در زمان دفاع مقدس همین ویژگی اخلاص و مسئولیت پذیری بسیجیان بود که باعث شد ذره‌ای از خاک میهنمان به دست دشمن نیفتد و وظیفه تک تک ما این است این ویژگی‌ها را در خودمان به وجود بیاوریم.

وی در پایان با اشاره به حدیث امام صادق (ع) گفت:کسی که زمان شناس خوبی باشد و دشمن را خوب بشناسد مشکلات توان مقابله کردن با وی را نداشته و به خوبی می‌تواند از آن عبور کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها