با همت معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

کارگاه توانمند سازی و فضای مجازی و رسانه ویژه هادیان سیاسی در زاهدان برگزار شد

معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: کارگاه توانمند سازی یک روزه ویژه هادیان سیاسی خواهر و برادر سپاه سلمان در راستای تحقق بخشیدن به فرامین مقام معظم رهبری با موضوع فضای مجازی و رسانه در زاهدان برگزارشد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۳۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۸

سرهنگ پاسدار دکتر یاسر میر، معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار داشت: 
حضور پر رنگ و موفق بسیج در جنگ تحمیلی، ارزش بسیج را بیش از گذشته در برابر چشم‌ها قرار داده است، از این رو، بیشتر مردم، بسیج را به عنوان نهادی نظامی می‌شناسند.
 
وی افزود: باید توجه داشت که گرچه یکی از وظیفه‌های مهم بسیجیان، آمادگی نظامی برای دفاع از خطر‌های نظامی است، ولی بسیج در نظر امام خمینی رحمه الله، تکلیفی فراتر از این دارد.
 
سرهنگ پاسدار دکتر میر اسلام را دینی جهانی دانست که در مکان یا زمانی خاص محدود نمی‌شود، ادامه داد: اسلام دینی که نوید آزادی، اخلاق و سعادت را برای تمامی انسان‌ها به ارمغان آورده است.
 
معاون سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: دوراندیشی امام خمینی رحمه الله  برآمده از  باور‌های دینی بود و فریاد رسای آزادی خواهی او همچنان در گوش تاریخ طنین انداز است.
 
این مسئول ادامه داد:  بسیج بهترین الگو برای همگان است، بسیج در تفکر حضرت امام رحمه الله، بهترین محور وحدت ملت‌های مظلوم است. 
 
وی تصریح کرد:با توجه به پیچیدگی تحولات و پدیده‌های سیاسی و اجتماعی و پاسخ دهی به شبهات و سوالات سیاسی مخاطبین ضرورت دارد نسبت به تربیت نیروی نخبه در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری اقدام شود به این منظور معاونت سیاسی کارگاه توانمند سازی هادیان سیاسی سپاه سلمان با موضوع فضای مجازی و رسانه را در دستور کار قرار داد و با استفاده از اساتید مجرب این کارگاه را برگزار کرده است.

دکتر میر در پایان خاطر نشان کرد: از وجود هادیان سیاسی آموزش دیده در این کارگاه در رده‌های مختلف بسیج سپاه دانشگاه‌ها و مدارس و مساجد استفاده خواهد شد تا به ندای رهبر معظم انقلاب در زمینه پرداختن به فضای مجازی و برخورد هدفمند  پاسخ داده شود.
 
گفتنی است این کارگاه یک روزه بوده و در پایان به هادیان سیاسی شرکت کننده در این کارگاه آموزشی گواهی پایان دوره نیز اعطا خواهد شد.
ارسال نظرات