سرهنگ اکبری افزود:امسال به مدد الهی شاهد برگزاری سی و نهمین سالگرد هفته بسیج که توسط معمار کبیر انقلاب اسلامی در سال 58 پایه گذاری شد و تاکنون منشا خیر و برکت برای ملت عظیم الشان ما بوده است، هستیم.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۳۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج  استان مرکزی از کمیجان؛سرهنگ پاسداررشیداکبری فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در نشست خبری هفته بسیج گفت:بسیج یک سازمان فقط نظامی نیست بلکه یک فرهنگ و یک الگو ، یک آرمان و یک اراده است و فرهنگ بسیج برگرفته از فرهنگ مکتب الهی وعاشورایی است.

وی افزود:بسیج با حضور میلیونی خود به شکل فی‌الهی  در همه صحنه‌ها ومیادین انقلاب سبب شده تا دشمن حتی تصور حمله به این کشور را نتواند در ذهن خود بپروراند.

سرهنگ اکبری گفت:هفته بسیج امسال با شعار محوری بسیج، مظهر ایستادگی، پیشرفت، وحدت و خدمت آغازاز 29 آبان ماه می شود؛ بسیج همواره میدان دار بوده است و با تفکر و روحیه خاص بسیجی در صحنه‌ها حاضر بوده و به عنوان مظهر اقتدار و اراده نظام اسلامی عرصه را بر استکبار جهانی تنگ کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان در ادامه اظهار کرد:وقتی نگاهی به پیشرفت های نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته باشیم، می بینیم هرجا به موفقیتی رسیده ایم، استفاده از ظرفیت ها و پتانسیل های بسیج بوده است.

وی در پایان اهم برنامه‌های هفته بسیج را بیان کرد:اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان،دیدار باائمه جمعه شهرستان، مسابقات ورزشی، تیر اندازی، نشست‌های بصیرتی، اعتقادی وسیاسی، برگزاری اردو‌های جهادی، کوهنوردی، غبارروبی قبور شهداو سرکشی از خانواده شهدا، جشنواره ورزش‌های بومی محلی، ویزیت رایگان پزشک عمومی ویژه بسیجیان،از اهم برنامه‌های این هفته اعلام نمودند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات