امینی مصلح آبادی گفت:برنامه ریزی نادرست در فعالیت های از قبیل کار و تفریح، عدم کنترل میهمانیهای نوجوانان و جوانان، امن نبودن محیط خانواده برای نوجوانان و جوانان از نظر ابعاد روحی و روانی، کمرنگ شدن شادابی، نشاط و صمیمیت در خانواده و ایجاد مشکلات عاطفی و... را از علل راه های ورود مواد مخدر به حریم خانواده عنوان کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۲۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از کمیجان؛ قدیرامینی مصلح آبادی معاون فرماندارشهرستان کمیجان دركارگاه اموزشي دانش افزايي پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدرگفت:استفاده از الگوهای مذهبی در تربیت فرزندان، آنها را در برابر مشکلات مقاوم و در برابر آسیب های اجتماعی بیمه می کند.

وی افزود:اعتیاد یک بیماری اجتماعی است که عوارض جسمی و راوانی دارد و تا زمانی که به علل گرایش بیمار توجه نشود درمان جسمی و روانی فقط برای مدتی نتیجه بخش خواهد بود و فرد معتاد دوباره گرفتار مواد اعتیاد آور می شود.

وی اظهارکرد:کارگاه‌های آموزشی در حوزه آسیب‌های اجتماعی، پیشگیری از گرایش جوانان به اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر و پیشگیری از مفاسد اخلاقی برگزار می‌شود گفت: جامعه هدف این کارگاه‌ها دختران و پسران جوان هستند.

امینی مصلح آبادی درادامه گفت:اعتیاد به مواد مخدر یکی از مهمترین مشکلات اجتماعی اقتصادی و بهداشتی است که عوارض ناشی از آن تهدیدی جدی برای جامعه بشری محسوب شد که موجب رکود اجتماعی در زمینه های مختلف می شود.

وی خاطرنشان کرد:در راستای ایمن سازی خانواده های تحت حمایت در برابر تهاجمات فرهنگی و معضل اعتیاد یک سری کارگاه‌های آموزشی با عنوان پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان در شهرستان کمیجان برگزار خواهدشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات