فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در گفت و گو با «بسیج»:

بسیج بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای آینده ایران است

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد بیان داشت: بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۰۷۹۵۰۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۸
سرهنگ پاسدار مهدی زراعتخواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار کرد: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته است که به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام و انقلاب و کشور شده است. شواهد نشان می‌دهد بسیج هنوز توانمندی‌های ناشناخته فراوانی دارد و اگر شناخته شود و مورد تکریم و حمایت و هدایت قرار گیرد، می‌توان از قدرت و توان عظیم و خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره‌مند شد.

وی تصریح کرد: از این توانمندی‌ها می‌توان در امور اقتصادی، فرهنگی اجتماعی، رفاهی، علمی و دفاعی استفاده نمود و بسیج بهترین پشتوانه علمی و فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام جمهوری اسلامی ایران است.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در ادامه گفت: امروز دشمن در جبهه جنگ نرم جوانان را مورد هدف قرار داده است. دشمن در صدد غلبه بر تفکر و اندیشه جوانان است، اما جوانان برومند کشور، در پناه تفکر واقع بینانه بسیجی نشان دادند نسلی فرهیخته و فهمیده هستند، نه نسلی مشکل آفرین.

وی در ادامه افزود: بسیجی بودن یک افتخار بزرگ است چرا که در وصف بسیج رهبر انقلاب اسلامی فرمودند بسیجی یعنی علی (ع) که تمام وجودش وقف اسلام بود پس پیرو علی (ع) بسیجی واقعی است کسی که علوی باشد در همه زمینه‌ها و بسیج امروز یک سازمان یا یک نهاد یا یک شخصیت حقوقی و حقیقی نیست، بسیج به برکت خون شهدایش شناخته می‌شود و یک فرهنگ و گفتمان در جهان بشریت است و حد و مرز نمی‌شناسد.

فرمانده سپاه ناحیه حر مشهد در ادامه در تشریح برنامه‌های هفته بسیج در ناحیه مقاومت بسیج سپاه حر عنوان داشت: هفته بسیج از تاریخ ۲۹ آبان ماه تا ۵ آبان می‌باشد و بیش از ۱۲۰ عنوان برنامه در ۱۵ محور کلی در سطح کلیه رده‌های مقاومت بسیج، حوزه‌ها و پایگاه‌های محلات، بسیج دانش آموزی و کانون‌های اقشار بسیج برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰ برنامه توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج این ناحیه اجرا می‌شود، از اجرای برنامه‌های طرح اعتلای بسیج، فراخوان گردان‌های بیت المقدس و کوثر، برگزاری نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی، تجلیل از جهادگران فعال در عرصه گروه‌های جهادی به ویژه رزمایش خدمت رسانی و سازندگی، برگزاری جشنواره مالک اشتر و تقدیر از پایگاه‌های برتر ناحیه، برگزاری مجمع بسیج ناحیه با حضور نخبگان و فعالان فرهنگی، افتتاح سالن تیراندازی و دارت مجموعه شهید چمران، تجلیل از پیشکسوتان و ایثارگران بسیجی، تجلیل از فعالان فضای مجازی حوزه‌ها و پایگاه‌های تابعه به عنوان بخشی از این برنامه‌ها یاد کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها