فرمانده سپاه ناحیه سبزوار:

بسیج با تکیه بر وحدت جهان اسلام حربه‌های دشمنان را خنثی کرد

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: امروز بسیج جهان اسلام با تکیه بر تفکر وحدت بین مسلمانان در کل جهان اسلام تشکیل شده است و حربه‌های دشمنان را خنثی کرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۹۷
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۲
 سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ با بیان اینکه بسیج متعلق به انقلاب اسلامی است و سیاسی کاری نمی‌کند، اظهار داشت: بسیج کارکرد سیاسی داشته و هر زمان که سیاست‌های انقلاب اسلامی در خطر باشد وارد میدان خواهد شد.

وی با بیان اینکه بسیج روشنگر و مطالبه‌گر است و تاکید کرد: بسیج از ابتدا مطالبه استقلال کشور، عزت و کرامت انسان و پشتیبانی محرومان داشته و امروز هم پشتیبان مطالبات به حق همه مردم است.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان این موضوع که دشمنان وقتی با سد محکم و پولادین بسیج مواجه شدند تصمیم گرفتند تا با استفاده از مدل بسیج به جنگ بسیج بیایندو لذا با تشیکل گروه‌های تکفیری و تروریستی به خیال خود سعی کردند در مقابل تفکر بسیج قرار بگیرند.

وی با اشاره به اینکه بسیج با تکیه بر وحدت جهان اسلام با خلق حماسه‌های ماندگار در تاریخ این حربه دشمنان را خنثی کرد تاکید نمود: امروز بسیج جهان اسلام با تکیه بر تفکر وحدت بین مسلمانان در کل جهان اسلام تشکیل شده است.

مظلوم در ادامه با اشاره به اینکه تفکر تشکیل بسیج یک معجزه ذهنی بود که توسط حضرت امام خمینی (ره) اتفاق افتاد، چون هیچ تجربه قبلی وجود نداشت و هوشمندی حضرت امام بود که با درک واقعیات انجام شد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار تاکید کرد: بسیج در حقیقت آیات آسمانی جهاد در قرآن است که روی زمین تجلی یافته است.

وی با اشاره به اینکه حافظه تاریخی ملت ایران شهادت میدهد که انقلاب اسلامی و نظام با اتکا به بسیج توانسته است تا کنون بحران‌ها و فتنه‌های بزرگی مانند جنگ ۸ ساله و فتنه ۸۸ را با پیروزی پشت سر بگذارد تصریح کرد: ما با بسیج توانستیم توطئه‌ها و فتنه‌ها را دفع کرده و دشمنان را خوار و خفیف کنیم.

مظلوم با بیان اینکه ما با تفکر بسیج گزینه‌ها روی میز دشمن را به زباله دان تاریخ می‌فرستیم ادامه داد: ما با بسیج توانسته ایم صهیونیست‌ها را که همیشه حالت تهاجمی داشتند را در حالت تدافعی قراردهیم.

وی با اشاره به اینکه حزب الله را می‌توان نمونه موفق بسیج جهانی عنوان کرد ادامه داد: این گروه به بسیجی به کمک مسلمان شیعه و سنی در لبنان و سوریه شتافته و با نثار جان خود امنیت آن‌ها را تامین کرد.

وی انصار الله، حشد الشعبی فاطمیون زینبیون و.. از دیگر شاخه‌های بسیج جهانی دانست که امروز نقش تعیین کننده‌ای در معادلات قدرت منطقه دارند.

مظلوم همچنین با اشاره به حملات اخیر اسرائیل و پاسخ کوبنده حماس ادامه داد: این تفکر بسیج بود که گروه کوچکی به اسم حماس کابینه رژیم صهیونیستی را به لرزه درآورد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار با بیان اینکه وقتی به تحولات منطقه می‌نگریم به هوشمندی امام خمینی ایمان می‌آوریم که فرمود اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید و الّا هر لحظه باید منتظر حادثه ماند.

وی ادامه داد: انشا الله ملت ایران با تکیه بر همین تفکر بسیجی خواهد توانست در جبهه اقتصادی هم دشمن را وادار به شکست و تسلیم خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سبزوار همچنین به آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: در طول این هفته بیش از ۳۴۰ برنامه توسط رده‌های مختلف برگزار خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها