همزمان با هفته ی وحدت؛

فعالیت 535 مبلغ و مبلغه در چهار محال و بختیاری

همزمان با هفته وحدت، 535 مبلغ و مبلغه بومی به مناطق مختلف شهری و روستایی استان چهار محال و بختیاری اعزام شد.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۸۹
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان، گفت: از این تعداد مبلغ و مبلغه 70 نفر روحانی مستقر، 320 مبلغ بومی ، 60 مبلغه ی بومی  و 85 نفر روحانیون طرح هجرت هستند.

عبد الحسن زمانپور افزود: این روحانیون علاوه بر اقامه ی نماز در مساجد و ادارات به مباحث روشنگری، بصیرت افزایی و بیان آسیب های اجتماعی می پردازند.

وی ادامه داد: از دیگر فعالیت های این مبلغین، سخنرانی پیرامون تحقق شعار سال و حمایت از کالای ایرانی است که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است .

کارشناس ساماندهی امور مبلغین و ائمه جماعات اداره کل تبلیغات اسلامی چهار محال و بختیاری، بیان عناوین روز و بررسی مسائل مختلفی که جامعه با آن در ارتباط است را از جمله دیگر فعالیت های این روحانیون در ایام هفته ی وحدت دانست.

زمانپور گفت: اجرای برنامه های مشاوره ای در مراکز علمی و آموزشی از دیگر فعالیت های روحانیون اعزامی در مناسبت های مختلف است ، به همین منظور طبق برنامه ریزی انجام شده توسط این روحانیون در طول هفته، دو روز در مدارس و مراکز علمی به مشاوره و پاسخ گویی به سوالات دانش آموزان و دانشجویان می پردازند.

وی با اشاره به اینکه طلاب در تمام ابعادی که می داند هم وظیفه است ، هم رسالت و هم نیازبه فعالیت می پردازند، افزود: برگزاری گفتمان های دینی توسط روحانیون مستقر در طول سال تحصیلی در حال برگزاری است و در مناسبت هایی که اعزام بیشتری وجود دارد، با قوت بیشتری برگزار می شود.

ارسال نظرات