سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور در نشست خبری با اصحابه رسانه شهرستان به مناسبت هفته بسیج با تبریک فرا رسیدن این هفته وتقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان گفت :خدا را شاکریم که در مجموعه اصحاب رسانه ، بسیجیان بزرگواری داریم که در شهرستان فعالند و خالصانه پا در این عرصه نهاده اند و تلاش میکنند. عرصه رسانه شهدای گرانقدری در راه انقلاب و نظام داده است. خبرنگاران با همه وجود و توانشان جان فشانی میکنند تا به موقع اخبار و اطلاعات و رویدادهای نظام و خدمات مسئولان را به مردم منتقل می کنند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۴۶
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از املش؛ سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور در نشست خبری با اصحابه رسانه شهرستان به مناسبت هفته بسیج با تبریک فرا رسیدن این هفته وتقدیر از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار و رویدادهای شهرستان گفت :خدا را شاکریم که در مجموعه اصحاب رسانه ، بسیجیان بزرگواری داریم که در شهرستان فعالند و خالصانه پا در این عرصه نهاده اند و تلاش میکنند. عرصه رسانه شهدای گرانقدری در راه انقلاب و نظام داده است. خبرنگاران با همه وجود و توانشان جان فشانی میکنند تا به موقع اخبار و اطلاعات و رویدادهای نظام و خدمات مسئولان را به مردم منتقل می کنند.
سرهنگ پاسدار حمید یحیی پور ضمن تاکید بر جایگاه خاص و ویژه بسیج در جامعه،گفت : بفرموده مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) بسیج در حقیقت مظهر یک وحدت مقدس میان افراد ملت است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج املش ادامه داد: هفته بسیج امسال با شعار بسیج مظهر ایستادگی ، پیشرفت ،وحدت و خدمت با بالغ بر ۶۰ برنامه فرهنگی و ورزشی و عمرانی و اقتصادی از ۹۷/۸/۲۹ آغاز و تا ۹۷/۹/۵ادامه خواهد داشت. لذا سیاستهای رویکردی و محوری خود را در قالب معرفی نقش بسیج در پیشبرد انقلاب اسلامی وبا تبیین کارنامه در خشان بسیج در سخت ترین میدانها و عرصه ها در شهرستان ، باز نمایی الگوی کار امدی بسیج و جوان انقلابی ، امید آفرینی اقتصادی با معرفی خدمات و برنامه های در دست اقدام بسیج در شهرستان ، بهره گیری از تقارن هفته بسیج با میلاد پیامبر (ص) و هفته وحدت برای تبیین نقش وحدت آفرینی بسیج ، تقویت روحیه نشاط _خدمات رسانی و مطالبه گری با رزمایش گردانهای رزمی بسیج ، اهتمام و تمرکز پایگاهی و مسجد محوری که الگو و سرلوحه برنامه های سپاه قرار گرفته است ، تنظیم کرده ایم که مهم ترین برنامه های هفته بسیج عبارتند از دیدار بسیجیان و طلاب و پایوران ناحیه با امام جمعه شهرستان ،خدمت رسانی با حضور مدیران وروسای ادارات در فرمانداری ،دیدار با خانواده شهدا ، اجتماع جوانان و نوجوانان انقلابی و نشست بصیرتی همراه با جشن هفته وحدت ، سرکشی از واحدهای تولیدی ، گلباران مزار شهدا همراه با زیارت عاشورا ، جشنواره تنیس روی میز پسران و دختران مقطع ابتدایی ، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و دستاوردهای بسیجیان ، شرکت بسیجیان گردانهای رزمی در رزمایش قدسیان ، برگزاری صبحگاه دانش آموزی ، برپایی جشن میلاد پیامبر (ص) و امام صادق(ع)در حوزه ها و پایگاههای مقاومت ،اردوی یکروزه و میدان تیر طلاب و روحانیون املش، اجتماع بزرگ بسیجیان در ۵ آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفان بفرمان امام(ره).
سرهنگ یحیی پور اعلام کرد : در هفته بسیج پل تاریخی امام با عرض ۲در ۵ متر ،با تلاش خالصانه بسیجیان و گروه های جهادی شهرستان املش تنها با صرف ۶۰ میلیون تومان اعتبار افتتاح خواهد شد و این در حالی است که طبق برآورد کارشناسان200میلیون تومان هزینه برای ساخت این پل نیاز بود. خانه عالم روستای لرد بخش ییلاقی رانکوه با زیر بنای ۵۰ متر مربع و صرف ۳۰ میلیون تومان اعتبار ، ساختمان پایگاه شهید جمالدوست روستای پیله دره بخش مرکزی با زیر بنای ۴۴ متر مربع و صرف ۳۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.
فرمانده سپاه املش در پایان گفت : انشالله بتوانیم با به نمایش گذاشتن اقتدار و خدمات و توانمندیهای بسیج به مردم شهرستان ،ضمن ادانمودن سربازی حضرت ولیعصر (ع) ،گوشه ای از اخلاص و تلاش بسیجیان را به جهانیان بنمایانیم.

ارسال نظرات