فرمانده سپاه دره شهر گفت: در ایام هفته بسیج 40 ویژه برنامه فرهنگی، اجتماعی و معنوی در این شهرستان پیش بینی شده است.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۴۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ” احمد محمدی” فرمانده سپاه ناحیه دره شهر ، عنوان کرد: هفته بسیج، هفته رشادت و شجاعت یک ملت بزرگ است که تاریخ را دگرگون کرد و خود تاریخ ساز شد.

وی اظهار کرد: بسیجیان همانگونه که درطول دوران دفاع مقدس بدون منت و مزد در برابر دشمن زبون ایستادگی کردند، هم اینک نیز به عنوان سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان و در عرصه های مختلف حضوری پرشور دارند.

محمدی افزود: این هفته تاریخی بهترین فرصت برای انتقال ارزشها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به نسل های سوم و چهارم انقلاب است.

وی تصریح کرد: سپاه ناحیه دره شهر نیز در راستای گرامیداشت این هفته 40 ویژه برنامه در سطح شهرستان و دهها برنامه درون سازمانی را اجرا می کند.

فرمانده بسیج دره شهر یادآور شد: مهمترین برنامه و مراسم هفته دفاع بسیج امسال همچون سال های گذشته همایش بزرگ بسیجیان در پنجم آذر می باشد.

وی افزود: غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهدا، حضورپرسنل سپاه در نماز جمعه، دیدار با خانواده شهدا،دیدار با امام جمعه، تجلیل از بسیجیان نمونه، سرکشی از جانبازان، برگزاری یادواره شهدا، نشست روشنگری در پایگاه های مقاومت بسیج،تکریم افراد و چهره های برتر مساجد محله ،برگزاری کارگاههای آموزش سبک زندگی اسلامی،برگزاری محفل انس با قران، برگزاری کلاس پیشگیری از خودکشی و برگزاری کرسی آزاد اندیشی در دانشگاهها از سایر برنامه های این هفته  مقدس در این شهرستان است.

فرمانده بسیج دره شهرتصریح کرد:برگزاری محفل شعر و خاطره، برگزاری تئاتر خیابانی، نمایشگاه عکس، نماشگاه هنرای تجسمی و برگزاری کارگاه تئاتر نیز از برنامه های هنری این هفته  می باشد.

وی یادآورشد: همچنین سپاه ناحیه دره شهر در حوزه اقتصاد مقاومتی با اقداماتی از جمله برگزاری همایش حمایت از تولید ملی، محرومیت زدایی در روستاهای دورافتاده و محروم، جاده سازی و ساخت و ساز مساجد، اعزام تیمهای پزشکی به مناطق محروم و کمک به افراد کم بضاعت و بی بضاعت در این حوزه خدماتی ارائه می کند.

محمدی اضافه کرد: در نظر داریم به منظور ارج نهادن به ایثارگری ها و رشادت های شهدا گرانقدر شهرستان، اقدام به برگزاری یادواره های شهدای در سطح شهرستان به منظور آشنایی بیشتر مردم به ویژه نسل جوان با فداکاری های این عزیزان نماییم.

فرمانده سپاه ناحیه دره شهر با بیان اینکه تنها راه نجات و مصون ماندن کشور در برابر دشمنان را فرهنگ و حاکمیت تفکر بسیج دانست وخاطرنشان کرد: این فرهنگ در هر کشوری طنین انداز شود از چشم طمع و تجاوز دشمنان دور خواهند ماند.

ارسال نظرات