تکریم و تعظیم و تعمیم سیره و اخلاق شهدا در شهر رشت و همچنین تعالی فرهنگ اسلامی و ایرانی در معماری های کلانشهر رشت از جنابعالی توقع میرود.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، حاج محمد عباس پور از مداحان اهل بیت(ع) استان گیلان در یادداشتی نوشت:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای مهندس حامد عبداللّهی

شهردار منتخب کلانشهر رشت
باسلام و احترام؛
ضمن تبریک ایام پر سرور ربیع الاول و نیز انتخاب جنابعالی بسمت شهردار رشت، و آرزوی موفقیت برای تان نکاتی را جهت تذکر و یادآوری بمصداق “و الذّکر فإنّ الذّکرَ تنفع للمؤمنین” میخواهم معروض دارم :
بحمدلله حضرتعالی از سلسله ی جلیله ی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران هستید فلذا همگان انتظار داریم در دوران تصدی تان شاهد رشد ویژه در حوزه ترویج فرهنگ جهاد و شهادت در شهر رشت باشیم.
تکریم اسامی و تصاویر زیبای شهدای گرانقدر رشت در شوارع و معابر با بکار گیری ابزارهای هنری، ونیز استفاده از مشاورین امین در این حوزه از بین جوانان انقلابی جهت استخراج این گنجهای پنهان شهرمان میبایست از شما مشاهده شود.
تکریم و تعظیم و تعمیم سیره و اخلاق شهدا در شهر رشت و همچنین تعالی فرهنگ اسلامی و ایرانی در معماری های کلانشهر رشت (آنگونه که شایسته فرهنگ غنی آن است)، با بکارگیری مشاوران موفق در عرصه مدیریت و فرهنگ اسلامی از جنابعالی توقع میرود.
در پایان خاطر نشان میدارم مسلماً هرگونه قصور و کوتاهی جنابتان در اعتلای فرهنگ و مدیریت شهری ، مساوی با الزامتان به پاسخگویی در قبال فرزندان انقلابی و ارزشمدار رشت میباشد. به امید موفقیت تان.

کوچکترین سرباز ولایت در جبهه جنگ نرم

سیدمحمد عباس پور
۱۳۹۷/۰۸/۲۷

انتهای پیام/گیلانستان

ارسال نظرات