مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام گفت: ویژه برنامه‌های متنوعی با محوریت چله انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز ایلام در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۵
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، "علیرضا شیروی"، مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام در نشست خبری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اظهار کرد: ویژه برنامه‌های متنوعی در حوزه‌های مختلف از جمله تبلیغی با محوریت چله انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز ایلام در دستور کار قرار گرفته که به صورت متناوب اجرایی می‌شود.

وی گفت: یکی از مهم‌ترین کارها در چله انقلاب در صدا و سیما، بدون هیچ خط قرمز و محدودیتی از تمامی استانداران دعوت می‌کنیم تا دستاوردهای زمان خود را برای مردم تشریح کنند.

مدیرکل صدا و سیمای استان ایلام تصریح کرد: از جمله برنامه‌های دیگر و در دست اقدام ویژه برنامه چل وینه است که به روایت زندگی مبارزین انقلاب و فرماندهان دفاع مقدس با حضور این افراد می‌پردازد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه کارنامه از دیگر برنامه‌های این مرکز است که در حوزه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی است که در دست اقدام برای تهیه و جرا قرار گرفته است.

وی افزود: سه مستند فاخر در مورد دستاوردهای انقلاب نیز در دستور کار است که از جمله آنها می توان به مستند آیت‌الله حیدری ایلامی اشاره کرد.

شیروی همچنین به اقدامات این مرکز در ایام اربعین هم اشاره کرد و گفت: در ایام اربعین روزانه 12 ساعت پخش زنده انجام گرفت و در حوزه سیما 10 هزار دقیقه و در حوزه صدا و رادیویی نیز 6 هزار دقیقه با محوریت اربعین و استان ایلام برنامه پخش شده است.

 

 

ارسال نظرات