به همت حوزه 123 شهید ایزدیار سپاه ناحیه امام حسین (ع) ؛
در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل با حضور بسیجیان حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ویژه گردان بیت المقدس در حسینیه محل حوزه برگزار شد .
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۴
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، دوره آموزش پدافند غیرعامل در آستانه فرا رسیدن هفته بسیج با حضور بسیجیان حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ویژه گردان بیت المقدس در حسینیه محل حوزه برگزار شد .

کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل ویژه گردان بیت المقدس برگزار شد

طریقی از اساتید دانشگاه در این کارگاه آموزشی، آشنایی با تهدیدات نوین و سازو کارهای لازم برای مقابله و رفع این تهدیدات را تبیین کردند.

این استاد پدافند غیرعامل را مجموعه اقدامات غیرمسلحانه‌ای عنوان کردند که سبب بازدارندگی، کاهش آسیب‌پذیری و تداوم فعالیت‌های ضروری می‌شود.

در این کارگاه آموزشی استاد لزوم پراکندگی امکانات زیربنایی را برای مقابله با تهدیدات طبیعی تشریح و اظهار داشتند: عدم تجمیع امکانات زیربنایی در یک نقطه و استقرار امکانات زیربنایی یک شهر در نقاط متعدد راهکاری برای مقابله تهدیدات طبیعی و تهدیداتی است که از سوی دشمن ایجاد می‌شود.

در این دوره آموزشی، بسیجیان حوزه 123 شهید سلمان ایزدیار ، سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج ضمن استفاده از مباحث مطروحه با تماشای فیلم‌های آموزشی از ترفندهای دولت‌ها در پدافند غیرعامل آشنا شدند.

فرمانده حوزه 123 شهید ایزدیار در گفتگو با بسیج عنوان کرد: این دوره از آموزش‌ها به مدت یک روز در حسینیه  حوزه 123 شهید ایزدیار برگزار و  در پایان دوره گواهی هشت‌ساعته صادر شد.

پاسدار آقا بابایی افزود: در هر جبهه‌ای که مردم برای مقابله با دشمن ایستادگی کنند پیروز میدان می‌شوند و باید در این برهه نسبت به آموزش دهی و بصیرت افزایی در جوامع مردمی اقدام شود.

وی افزود: همکاری و مشارکت پایگاه های زیر مجموعه حوزه 123 شهید ایزدیار برای طرح‌های پدافندی و حفظ زیرساخت‌های حیاتی منطقه از تهدیدات دشمن در اولویت فرماندهان پایگاه ها قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها