خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شبستر در جمع خبرنگاران این شهرستان در تشریح برنمه های هفته بسیج، این هفته را نشانگر نقش آفرینی حضور مردم در صحنه پس از پیروزی انقلاب اسلامی خواند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۳۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد رضایی افزود: انقلاب اسلامی در طول 40 سال شاهد دگرگونی ها و بداخلاقی هایی از داخل و خارج کشور بوده که با حضور بسیج این بداخلاقی ها خنثی شده است.

وی ادامه داد: اگر بسیج نبود مدیریت دفاع مقدس نیز سخت تر می شد و نظام جمهوری اسلامی دچار تزلزل می شد که با حضور میلیونی مردم در صحنه ،خطرها و فتنه های پیش روی انقلاب اسلامی یکی پس از دیگری خنثی شده است.

رضایی با تاکید بر اهمیت وجود تفکر بسیجی و جهادی در جامعه تاکید کرد: تفکر وسیع بسیج، بخش اعظمی از مشکلات ایران اسلامی را حل کرده است.

وی عنوان کرد: در حوزه جنگ نرم و رسانه ای برخی دست های پنهان و آشکار علیه نظام جمهوری اسلامی فعالیت می کنند که بسیج تمامی چنین معادلاتی را به هم زده است.

رضایی افزود: بهره مندی از تفکر و گفتمان بسیج نه تنها در داخل کشور بلکه در سطح بین المللی و منطقه از جمله عراق، سوریه و یمن نیز موجب حل مشکلات شده است و التهابات منطقه ای با تفکر بسیجی حل شده است.

فرمانده سپاه شبستر با بیان اینکه در طول هفته بسیج بیش از 150 عنوان برنامه در شهرستان شبستر برگزار می شود یادآور شد: افتتاح خانه محروم، یادواره شهدا، اعزام کاروان راهیان نور و همایش ها و برنامه های مختلف برای اجرا در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج و کانون های اقشار پیش بینی شده است.

رضایی با اشاره به خدمات بسیج در خدمت رسانی به محرومین ابراز کرد: در سال 96 ، هشت  خانه محروم ساخته و تحویل داده شده و در سال جاری نیز 9 واحد مسکن محروم در دست تکمیل است که به زودی تحویل خانواده های مدنظر داده می شود.

وی ادامه داد: اعطای وام های اقتصاد مقاومتی و برگزاری کلاس های آموزشی اقتصاد مقاومتی برای کارآفرینی از دیگر فعالیت های بسیج در عرصه سازندگی و خدمت رسانی به مردم است.

فرمانده سپاه شبستر با اشاره به تاسیس صندوق های قرض الحسنه با تسهیل گری بسیج افزود: در طی سال جای تعداد 12 صندوق قرض الحسنه در سطح شهرستان شبستر تاسیس شده و تا پایان سال جاری تعداد این صندوق ها به 16 صندوق افزایش خواهد یافت و از خدمات این صندوق ها مردم بهره مند خواهند شد.

وی در بخش پایانی سخنان خود خاطرنشان کرد: بزرگترین هجمه دشمنان در عرصه رسانه ای و اقتصادی بوده ولی قاطبه مردم ایران اسلامی در عرصه خطر مقاومت و هوشیاری خودشان را نشان داده اند و این مشکلات اقتصادی تازگی ندارد و این شرایط به اتمام رسیده و چرخ های اقتصادی کشور رونق خواهد یافت .

ارسال نظرات