اردوی رزمی فرهنگی یگان حفاظت هواپیمایی استان سیستان و بلوچستان آغاز شد

اردوی رزمی فرهنگی با نام رزمندگان ولایت منادیان وحدت از امروز در زاهدان اغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد .
کد خبر: ۹۰۷۹۴۱۲
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
سرهنگ محمدرضاامین افشار، فرمانده یگان حفاظت هواپیمایی سپاه  استان سیستان و بلوچستان ضمن عرض تبریک آغاز امامت امام عصر(عج) و آغاز هفته بسیج گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری کهفرمودند: «باید آمادگی نیرو‌های مسلح آنچنان افزایش یابد که دشمن به خود حتی اجازه فکر کردن درباره تجاوز به کشور را ندهد» در همین خصوص این رزمایش با هدف تداوم آموزش و تعمیق معنویت و بصیرت، آمادگی رزمی، و افزایش توان عملیاتی متناسب با تهدیدات و شیوه‌ها و شگرد‌های عملیاتی نوین در دنیا در حال برگزاری است.

وی افزود: اگر روحیه بسیجی در بین نیرو‌های مسلح و آحاد مردم ایران حاکم شود قطعا می‌توان همانند رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس که توانستند با روحیه‌ای بسیجی و سلاح ایمان در مقابل ابر قدرت‌ها بایستند حال و با گذشت ۴۰ سال باز هم ایستادگی و مقاومت را ادامه دهند.

حجت الاسلام علی نقی طهرانی زاده نماینده، ولی فقیه در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان هم گفت:رزمایش‌ها در فضای نظام مقدس جمهوری اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و در رزمایش‌ها به دنبال تمرین هستیم که در مواجه با دشمن پیروز و سربلند باشیم.

وی افزود: بسیج قوه و نیرویی است که مکمل تمامی جهات است و با رزمایش‌های مختلف و تکیه به این نیروی کارامد که اتصال و پیوند محکمی با مردم دارد می‌توان بار دیگر قدرت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید.
ارسال نظرات