فرمانده ناحیه عشایری با اشاره به آغاز اجرای طرح شهید بهنام محمدی گفت:از مهمترین ارکان این طرح ارتباط مدرسه، مسجد و خانواده است که باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۰۳
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۲

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،سرهنگ حسین حسین زاده امروز در مدرسه شهید باهنر از اجرایی شدن طرح شهید بهنام محمدی در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در مدارس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز توسط حوزه بسیج دانش آموزی خبر داد.

وی تربیت دانش آموزانی اهل علم و اهل فکر،تریت دانش آموزانی دین مدار و متخلق،تربیت دانش آموزانی انقلابی و آگاه،تربیت دانش آموزانی کارآمد و توانمند،تربیت و ارتقا سرح مربیان معتقد و خبره و ارتقاءسطح تربیتی خانواده ها و رفع مکشلات مشاوره ای آنان را از اهداف طرح شهید بهنام محمدی عنوان کرد.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری همچنین ایجاد پویایی بیشتر در مدارس،جدب نوجوانان به مسجد و ارائه برنامه های صالحین،غنی سازی علمی و فرهنگی اوقات فراغت نوجوانان،یادگیری مقدماتی آموزه های اخلاقی و اعتقادی،شکل گیری و تحکیم دوستی های سالم و تعالی بخش،ارائه یک الگوی مناسب برای تربیت نیروهایی کارآمد در تراز نظام جمهوری اسلامی در ساختار آموزش و پرورش و برقراری ارتباط و تعامل سازنده بین خانواده،مدارس و مساجد را از روش های تحقق اهداف طرح برشمرد.

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز بهره گیری از ساعات پرورشی و همچنین زنگ های تفریح را زمان مناسبی برای پیاده سازی طرح شهید بهنام محمدی دانست و گفت:این طرح بصورت پایلوت در مدارس متوسطه دوره اول شهید باهنر و دخترانه راه زینب(س) از امروز اجرایی شد.

 وی از آمادگی و همکاری این اداره جهت اجرای منسجم طرح شهید بهنام محمدی در مدارس با حوزه بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه عشایری خبر داد.

به گزارش ارس تبار،طرح شهید بهنام محمدی مهم‌ترین طرح بسیج در سال ۹۷ است که سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور پیش از این در توضیح این طرح گفته بود:طرح شهید بهنام محمدی نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه است. هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت شود که در طرح شهید بهنام محمدی از هر مسجد دو یا سه بسیجی به کمک اولیاء و کادر آموزشی مدرسه می‌روند که آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.

 

ارسال نظرات