در نخستين روز از هفته بسیج دانش آموزی فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحيه عشایری،رییس و معاونان آموزش و پرورش و دانش آموزان بسیجی با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.
کد خبر: ۹۰۷۹۴۰۰
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۰

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،

با هدف تجدید بیعت با آرمانهای امام راحل،مقام معظم رهبری و شهدا و انتقال ارزشهای فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز ایران اسلامی صبح امروز دوشنبه فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه عشایری،رییس و کارکنان آموزش و پرورش اصلاندوز،فرماندهان واحدهای مقاومت و بسیجیان علوی و فاطمی با امام جمعه اصلاندوز دیدار کردند.

حجت الاسلام والمسلمین عظیم اسدزاده امام جمعه اصلاندوز در بیاناتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموزی و شهید حسین فهمیده و شهید بالازاده گفت:امروز بر دانش آموزان وظیفه است در جایگاههای علمی و فرهنگی و اعتقادی در مقابل دشمنان ایستادگی کنند.

وی افزود:دشمنان از طریق شبکه های مجازی و ماهواره ای در منازل و فکرهای جوانان و خانواده ها وارد شده اند باید با جدیت و آگاهی بتوانیم با ترفندهای دشمنان مقابله کنیم.

امام جمعه اصلاندوز اظهار کرد:شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی با تقدیم نثار جان خود تواسنتند انقلاب اسلامی را بالنده تر از قبل رو به جلو ببرند و دانش آموزان نیز باید امروز با جدیت در تحصیلات و مقامهای بالاتر و در مراسمات و مساجد حضور گستره داشته باشند.

حجت الاسلام اسدزاده از دانش آموزان خواست به عنوان آینده سازان این مرز و بوم با تاسی از فرهنگ عاشورا و الگو گرفتن از شهدای دفاع مقدس از جمله شهید حسین فهمیده و شهید مرحمت بالازاده راه متعالی آنان را ادامه دهند.

سرهنگ حسین زاده فرمانده ناحیه عشایری ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی و ارائه گزارشی از عملکرد این حوزه گفت: ۸ آبان سالروز شهادت دانش‌آموز ۱۳ ساله بسیجی شهید حسین فهمیده و ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است به همین خاطر از ۷ تا ۱۳ آبان، هفته بسیج دانش‌آموزی نام گرفته است.

وی امنیت و آسایش امروز کشور را مرهون خون شهدا دانست و گفت:نیاز است در سنگر علم و دانش مثل هشت سال دفاع مقدس فعالیت کنیم و با برنامه ریزی در خصوص ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه عشایری با بیان اینکه دشمنان امروزه از طریف ماهواره و شبکه های اچتماعی بدنبال تغییر باورها و اعتقادات خانواده ها بخصوص جوانان انقلاب اسلامی است از دانش آموزان خواست با عمل به سیره و روش شهدا نقشه های شوم دشمنان را خنثی سازند.

قدرت مهرآوران رییس اداره آموزش و پرورش منطقه اصلاندوز ضمن تبریک هفته بسیج دانش آموزی و گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش آموزی گفت:بسیج دانش آموزی در بین اقشار بسیج نقش مهمتری داشته و دارد، همانگونه که در زمان ۸ سال دفاع مقدس نقش مهمی ایفا کردند و۳۶۰۰۰ شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب کردند.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات آموزش و پرورش در حوزه های مختلف آموزشی و پرورشی ارائه داد و افزود:دانش آموزان بسیجی امروزه با آگاهی و تعهد، اخلاق مداری و علم اندوزی مدافع حریم اسلام، انقلاب و ولایت فقیه هستند و در برابر توطئه ها و تهدیدهای دشمنان با هوشیاری کامل عمل می نمایند.

ارسال نظرات