فرمانده بسیج عشایری اردبیل با اشاره به پیاده روی میلونها زائر اربعین حسینی گفت:مهمترین شعار این اجتماع بزرگ به تبعیت از سرور آزادگان جهان، شعار هیهات من الذله است.
کد خبر: ۹۰۷۹۳۹۸
|
۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۷

به گزارش بسیج عشایری از اردبیل،

سرهنگ"حسین حسین زاده"امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج عشایری ضمن تسلیت فرارسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، عشق به امام حسین(ع) را پیام بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی دانست و تصریح کرد:حرکت میلیونها زائر مشتاق زیارت امام حسین(ع) به کربلای معلی بزرگترین راهپیمایی مردمی و نشان ارادت جهانی است که در طول تاریخ برای دفاع از حرم اهل بیت(ع) بی بدیل بوده و چهره واقعی و دلدادگی مسلمانان بخصوص شیعیان  را به دنیا معرفی می کند.

وی با بیان اینکه سنت اربعین باعث تبیین فرهنگ کربلا می شود افزود:ظلم ستیزی یکی از نشانه‌های بارز آن حضرت بود و مبارزه با استکبار تعطیل نشدنی است.

فرمانده ناحیه عشایری زیارت اربعین را یکی از نشانه‌های مومنین و عزاداری برای سید و سالار شهیدان را یکی از رموز ماندگاری قیام امام حسین(ع) عنوان کرد و گفت:حضرت امام حسین با قیام خویش حقیقت اسلام را برای تمام نسل بشر آشکار ساخت و درس آزادگی، شجاعت و دینداری را به انسان ها آموخت.

سرهنگ حسین زاده افزود:پیاده روی بزرگ حسینی در اربعین، نمایش قدرت اسلام و زیباترین جلوه حق طلبی و آزادیخواهی مسلمانان را به تصویر می کشد و مهمترین شعار این اجتماع بزرگ به تبعیت از سرور آزادگان جهان، شعار هیهات من الذله است.

وی با اشاره به اینکه دنیا از حضور میلیونی زائران در مراسم اربعین بهت زده شده است افزود:حضور میلیونی مسلمانان در آیین پیاده روی اربعین در زنده کردن اسلام تاثیر بسزایی دارد.به طوری که همه ساله میلیون‌ها دلداده در راستای تعظیم و احیای نهضت حسینی در این چهل روز به ویژه اربعین به عنوان بزرگترین تجمع انسانی خود را به کربلا می‌رسانند تا دوباره حیات آدمیت و حماسه جاودان عشق و تجلی زیبایی از توحید را به نمایش بگذارند.

فرمانده ناحیه عشایری راهپیمایی میلیونی اربعین را زمینه ساز ظهور حضرت امام زمان(عج) عنوان کرد و افزود:امروز دشمنان اسلام به هر نحوی از جمله "فرقه شیرازیان" و ﻣﻮﮐﺐ"ﺍﺣﻤﺪ ﺍﻟﺤﺴﻦ" (جریان مدعی دروغین مهدویت)در پیاده روی اربعین همه توان خود را برای مقابله و مبارزه با امامت،مکتب اهل بیت(ع)،نهضت امام حسین(ع) و اعتقادات مسلمانان به کار گرفته اند، اما با حضور سیل عظیم جمعیت دلدادگان امام حسین علیه السلام،نقشه های دشمنان خنثی شده که لازمه مقابله با توطئه های دشمنان آگاهی و وحدت مسلمانان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات